Asistent správy aktív

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Nadnárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave hľadá skúseného kandidáta, ktorý sa chce stať súčasťou úspešného tímu. Ak hľadáte dynamické zamestnanie v medzinárodnej spoločnosti, kde môžete neustále rozvíjať svoje znalosti, pošlite nám svoj životopis.

Hlavná náplň práce:

- Zabezpečenie plnenia obchodných činností načas
- Zaznamenávanie, kontrola a riadenie investičných činností
- Správa portfólia cenných papierov a opcií
- Zodpovednosť za vykonávanie platieb na úhradu derivátových produktov
- Kontrola správnosti kontraktov klientov
- Spolupráca s maklérmi spoločnosti
- Dodržiavanie ad hoc požiadaviek

Požadujeme

Požiadavky na kandidáta:

- Ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- Aktívna znalosť anglického jazyka v písomnej aj ústnej forme
- Počítačové zručnosti v MS Office (najmä MS Excel)
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť v prostredí banky, účtovníctva, obchodu v trvaní aspoň 0,5 roka
- Tímový hráč
- Organizačné schopnosti
- Orientácia na detail

Benefity

Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1903250  Dátum zverejnenia: 18.10.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.