Príležitosť v oblasti interného HR a administratívy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Máte skúsenosti v administratíve, personalistike alebo ľudských zdrojoch? Ovládate taktiež aktívne anglický jazyk a chcete sa stať súčasťou niečoho nového? V tom prípade máme pre Vás pozíciu, ktorá spája administratívnu podporu pre interných zamestnancov a agendu špecialistu ľudských zdrojov. Pozíciu obsadzujeme pre novovznikajúce biznis centrum v Bratislave.

Náplň práce:

- kontaktná osoba pre interných zamestnancov
- podpora pre manažment
- príprava a distribúcia dokumentov spoločnosti
- koordinácia náborových aktivít
- zabezpečenie administratívy pre nových zamestnancov
- účasť na globálnych HR aktivitách
- spolupráca so mzdovým oddelením
- príprava HR reportov

Požadujeme

Požiadavky:

- ukončené VŠ vzdelanie
- aktívny anglický jazyk
- min. 2 roky praxe v administratíve (oblasť personalistiky/HR)
- znalosť Zákonníka práce výhodou
- pokročilý používateľ balíka MS Office
- flexibilita
- organizačné schopnosti na vysokej úrovni

Benefity

Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy.

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1901114  Dátum zverejnenia: 16.10.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.