Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Francúzsky a anglický jazyk v administratíve
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 - 1000 EUR/mesiac
850 - 1000 EUR/mesiac
Máme pre Vás zaujímavú pozíciu s využitím FRANCÚZSKEHO a ANGLICKÉHO JAZYKA! Ak sa vidíte v administratíve a máte záujem rozbehnúť svoju kariéru v medzinárodnej spoločnosti, kde budete komunikovať so zahraničnými kolegami, radi sa s Vami stretneme.
Pre nášho celosvetovo známeho klienta hľadáme jazykovo zdatných kandidátov na pozíciu administrátora dokumentov, kde bude Vašou náplňou práce:
- spracovanie dokumentácie
- podpora pre zahraničné oddelenia spoločnosti
- kontrola správnosti zmlúv, objednávok a iných dokumentov
- denná komunikácia v cudzích jazykoch
- aktívna spolupráca s tímom pri riešení nezrovnalostí
- práca v interných systémoch
- administratívne činnosti - reporting, aktualizácia dát, ad hoc úlohy
Pre nášho celosvetovo známeho klienta hľadáme jazykovo zdatných kandidátov na pozíciu administrátora dokumentov, kde bude Vašou náplňou práce:
- spracovanie dokumentácie
- podpora pre zahraničné oddelenia spoločnosti
- kontrola správnosti zmlúv, objednávok a iných dokumentov
- denná komunikácia v cudzích jazykoch
- aktívna spolupráca s tímom pri riešení nezrovnalostí
- práca v interných systémoch
- administratívne činnosti - reporting, aktualizácia dát, ad hoc úlohy
Požadujeme
Neváhajte nám zaslať Váš životopis ak máte:
- FRANCÚZSKY a ANGLICKÝ jazyk na pokročilej úrovni
- SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou)
- predchádzajúcu prax na administratívnej pozícii
- aktívnu znalosť balíka MS Office
- radi samostatnú a precíznu prácu
- zmysel pre detail
- FRANCÚZSKY a ANGLICKÝ jazyk na pokročilej úrovni
- SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou)
- predchádzajúcu prax na administratívnej pozícii
- aktívnu znalosť balíka MS Office
- radi samostatnú a precíznu prácu
- zmysel pre detail
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1899535
Dátum zverejnenia: 15.10.2014
2014-10-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 - 1000 EUR/mesiac