Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pozícia v administratíve (anglický a poľský jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Pre medzinárodnú spoločnosť s celosvetovým zastúpením na trhu hľadáme šikovných kandidátov, ktorí ovládajú ANGLICKÝ a POĽSKÝ jazyk. V prípade, že máte okrem jazykov aj skúsenosti s faktúrami alebo účtovníctvom, prípadne ste študovali SŠ alebo VŠ s ekonomickým zameraním, ste náš človek! Tak neváhajte a zašlite nám Vás životopis už dnes!
Na tejto pozícii Vás bude čakať:
- administratívna podpora účtovnému a marketingovému oddeleniu
- komunikácia v anglickom a poľskom jazyku (e-maily, telefonický kontakt)
- spracovanie a evidencia faktúr
- sledovanie stavu požiadaviek a objednávok v ticketovom systéme
- reportovanie team-leadrovi na pravidelnej báze
- riešenie vzniknutých problémov v súlade s internými pravidlami
- spolupráca na firemných aktivitách
Na tejto pozícii Vás bude čakať:
- administratívna podpora účtovnému a marketingovému oddeleniu
- komunikácia v anglickom a poľskom jazyku (e-maily, telefonický kontakt)
- spracovanie a evidencia faktúr
- sledovanie stavu požiadaviek a objednávok v ticketovom systéme
- reportovanie team-leadrovi na pravidelnej báze
- riešenie vzniknutých problémov v súlade s internými pravidlami
- spolupráca na firemných aktivitách
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- komunikatívnu znalosť anglického jazyka a aktívny poľský jazyk
- SŠ alebo VŠ vzdelanie (ekonomického smeru podmienkou)
- prax v administratíve výhodou – fakturácia, dobropisy
- zmysel pre detail
- schopnosť prispôsobiť sa zmenám
- tímového ducha
- aktívnu znalosť balíka MS Office
- komunikatívnu znalosť anglického jazyka a aktívny poľský jazyk
- SŠ alebo VŠ vzdelanie (ekonomického smeru podmienkou)
- prax v administratíve výhodou – fakturácia, dobropisy
- zmysel pre detail
- schopnosť prispôsobiť sa zmenám
- tímového ducha
- aktívnu znalosť balíka MS Office
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1896029
Dátum zverejnenia: 11.10.2014
2014-10-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac