Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Práca s aktívnym využitím gréckeho jazyka
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1000 EUR/mesiac
950 - 1000 EUR/mesiac
Ak sa chcete stať súčasťou úspešnej medzinárodnej spoločnosti a máte v pláne rozvíjať svoju kariéru, tak neváhajte a pošlite si svoj životopis.
Úspešná medzinárodná spoločnosť dáva priestor novým uchádzačom o pracovné miesto v administratíve, ktorí aktívne ovládajú grécky jazyk.
Vašou náplňou práce bude:
- podpora nákupnému oddeleniu
- príprava materiálov a dokumentov podľa inštrukcií
- sledovanie objednávkového procesu a následná evidencia
- práca s internými systémami
- objednávkový proces
- riešenie vzniknutých problémov a prípadov
- riešenie komplexných adminsitratívnych úloh
Úspešná medzinárodná spoločnosť dáva priestor novým uchádzačom o pracovné miesto v administratíve, ktorí aktívne ovládajú grécky jazyk.
Vašou náplňou práce bude:
- podpora nákupnému oddeleniu
- príprava materiálov a dokumentov podľa inštrukcií
- sledovanie objednávkového procesu a následná evidencia
- práca s internými systémami
- objednávkový proces
- riešenie vzniknutých problémov a prípadov
- riešenie komplexných adminsitratívnych úloh
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- ukončené VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť gréckeho jazyka (slovom i písmom)
- komunikatívna úroveň anglického jazyka (slovom i písmom)
- minimálne 6 mesiacov prax na administratívnej pozícii
- predchádzajúca skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu je výhodou
- dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- organizačné schopnosti
- komunikatívnosť a pro zákaznícka orientácia
- ukončené VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť gréckeho jazyka (slovom i písmom)
- komunikatívna úroveň anglického jazyka (slovom i písmom)
- minimálne 6 mesiacov prax na administratívnej pozícii
- predchádzajúca skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu je výhodou
- dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- organizačné schopnosti
- komunikatívnosť a pro zákaznícka orientácia
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1890248
Dátum zverejnenia: 7.10.2014
2014-10-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Referent odbytu Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 - 1000 EUR/mesiac