Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team manager (area of customer care)
Miesto práce
BRatislava, Bratislava
BRatislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Ste typ, ktorého ľudia nasledujú a máte už predošlé skúsenosti s vedením tímu? Ak áno, máme tú správnu pracovnú príležitosť pre Vás.
Staňte sa súčasťou prosperujúcej medzinárodnej spoločnosti, ktorá prináša nové aktivity na Slovensko!
Vaša náplň práce:
- koordinácia práce 30 členného tímu
- hodnotenie zamestnancov, zodpovednosť za efektivitu práce
- riešenie rôznych eskalácií
- zodpovednosť za strategické rozhodnutia
- pravidelný reporting pre vyšší manažment
- starostlivosť o spokojnosť zamestnancov a výber nových členov do tímu
- koordinácia rôznych projektov, optimalizácia procesov
Staňte sa súčasťou prosperujúcej medzinárodnej spoločnosti, ktorá prináša nové aktivity na Slovensko!
Vaša náplň práce:
- koordinácia práce 30 členného tímu
- hodnotenie zamestnancov, zodpovednosť za efektivitu práce
- riešenie rôznych eskalácií
- zodpovednosť za strategické rozhodnutia
- pravidelný reporting pre vyšší manažment
- starostlivosť o spokojnosť zamestnancov a výber nových členov do tímu
- koordinácia rôznych projektov, optimalizácia procesov
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- predošlé skúsenosti s vedením tímu – minimálne 3 roky
- skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu alebo logistiky je výhodou ale nie podmienkou
- ukončené VŠ vzdelanie
- aktívnu znalosť anglického jazyka
- proaktívny prístup k práci
- orientáciu na ľudí
- predošlé skúsenosti s vedením tímu – minimálne 3 roky
- skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu alebo logistiky je výhodou ale nie podmienkou
- ukončené VŠ vzdelanie
- aktívnu znalosť anglického jazyka
- proaktívny prístup k práci
- orientáciu na ľudí
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1885205
Dátum zverejnenia: 1.10.2014
2014-10-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia, Projektový manažér Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.