Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer service representative (English + French language)
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Hľadáme jazykovo zdatných ľudí s aktívnou znalosťou francúzskeho a anglického jazyka.
Píležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, rýchlo napredujúca spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s biznis partnermi a klientmi spoločnosti v oboch cudzích jazykoch
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Iná administratívna činnosť
Píležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, rýchlo napredujúca spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s biznis partnermi a klientmi spoločnosti v oboch cudzích jazykoch
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Iná administratívna činnosť
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Plynulá komunikácia v anglickom A francúzskom jazyku je PODMIENKA
- Výhodou je znalosť aj nemeckého jazyka
- Pracovná skúsenosť v oblasti customer care/administratíve v medzinárodnej spoločnosti je výhodou
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce
- Samostatnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
- Plynulá komunikácia v anglickom A francúzskom jazyku je PODMIENKA
- Výhodou je znalosť aj nemeckého jazyka
- Pracovná skúsenosť v oblasti customer care/administratíve v medzinárodnej spoločnosti je výhodou
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce
- Samostatnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
Benefity
Spoločnosť ponúka prístup k najmodernejším technológiám, účasť na prestížnych projektoch a uplatnenie a rozvoj Vašich znalostí a schopností.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 1878593
Dátum zverejnenia: 24.9.2014
2014-09-24
lokalita: okres Nitra Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac