Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunikatívny špecialista pohľadávok (taliansky a anglický jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 EUR/mesiac
1100 - 1300 EUR/mesiac
Chceš pracovať v medzinárodnom prostredí a denno denne využívať svoju znalosť anglického a talianskeho jazyka? Máš vynikajúce komunikačné zručnosti a zároveň máš prehľad v oblasti faktúr, objednávok a práce s počítačom? Ak chceš mať naozajstnú zodpovednosť a vidieť výsledky svojej práce, máš jedinečnú príležitosť.
Na tejto pozícii budeš mať na starosti:
- manažment pohľadávok prideleného portfólia klientov
- monitorovanie platobných transakcií a ich splatností
- telefonickú a mailovú komunikáciu s klientmi v zahraničí v prípade platobných nezrovnalostí
- spracovávanie a uzatváranie pohľadávok vo viacerých interných systémoch
- komunikácia v rámci interných oddelení doma i v zahraničí
- participácia na krátkodobých a dlhodobých projektoch v rámci tímu
Na tejto pozícii budeš mať na starosti:
- manažment pohľadávok prideleného portfólia klientov
- monitorovanie platobných transakcií a ich splatností
- telefonickú a mailovú komunikáciu s klientmi v zahraničí v prípade platobných nezrovnalostí
- spracovávanie a uzatváranie pohľadávok vo viacerých interných systémoch
- komunikácia v rámci interných oddelení doma i v zahraničí
- participácia na krátkodobých a dlhodobých projektoch v rámci tímu
Požadujeme
Kritériá na túto pozíciu:
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického smeru
- plynulá znalosť anglického a talianskeho jazyka (slovom a písmom)
- sprax v oblasti administratívy min. polroka
- znalosť balíčka MS Office
- vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
- vysoké pracovné nasadenie a zvládanie náročných situácií
- zodpovedný prístup k práci
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického smeru
- plynulá znalosť anglického a talianskeho jazyka (slovom a písmom)
- sprax v oblasti administratívy min. polroka
- znalosť balíčka MS Office
- vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
- vysoké pracovné nasadenie a zvládanie náročných situácií
- zodpovedný prístup k práci
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
+
13. garantovaný plat
školenia
jazykové kurzy
+
13. garantovaný plat
školenia
jazykové kurzy
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 1874786
Dátum zverejnenia: 21.9.2014
2014-09-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1300 EUR/mesiac