Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back office specialist (french language)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1000 EUR/mesiac
950 - 1000 EUR/mesiac
Ak máte radi prácu s dátami a počítačom, dokážete si všímať detaily a ovládate francúzsky jazyk na aktívnej úrovni, toto je šanca pre vás. Náš klient, medzinárodná spoločnosť pôsobiaca vo sfére technológií, ponúka zaujímavú pracovnú pozíciu pre francúzštinárov, ktorí chcú rozbehnúť svoju kariéru v oblasti administratívy a správy dokumentácie.
Vašou náplňou prácou bude:
- Práca spojená so starostlivosťou o pridelené portfólio klientov na dennej báze
- Manažment dokumentácie
- Kontrola dát obchodných zmlúv a ich správa v internom systéme
- Komunikácia s internými oddeleniami a nákupcami
- Pravidelné reportovanie manažérovi oddelenia
- Zodpovednosť za včasný a správny výkon pridelených štandardných a príležitostných úloh
Vašou náplňou prácou bude:
- Práca spojená so starostlivosťou o pridelené portfólio klientov na dennej báze
- Manažment dokumentácie
- Kontrola dát obchodných zmlúv a ich správa v internom systéme
- Komunikácia s internými oddeleniami a nákupcami
- Pravidelné reportovanie manažérovi oddelenia
- Zodpovednosť za včasný a správny výkon pridelených štandardných a príležitostných úloh
Požadujeme
Úspešný kandidát spĺňa tieto požiadavky:
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomické zameranie je výhodou)
- Pokročilá znalosť anglického jazyka a francúzskeho jazyka je podmienkou
- Aspoň 6 mesačná skúsenosť z oblasti administratívy alebo financií
- Znalosť programu SAP je výhodou
- Pokročilá úroveň balíka MS Office
- Orientácia na detail, precíznosť
- Tímový hráč
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomické zameranie je výhodou)
- Pokročilá znalosť anglického jazyka a francúzskeho jazyka je podmienkou
- Aspoň 6 mesačná skúsenosť z oblasti administratívy alebo financií
- Znalosť programu SAP je výhodou
- Pokročilá úroveň balíka MS Office
- Orientácia na detail, precíznosť
- Tímový hráč
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1873214
Dátum zverejnenia: 19.9.2014
2014-09-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Špecialista reportingu Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 - 1000 EUR/mesiac