Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor dát s hebrejským jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1400 EUR/mesiac
1000 - 1400 EUR/mesiac
Náš klient vyhlasuje výberové konanie na pozíciu:
ADMINISTRÁTOR DÁT s hebrejským jazykom.
Pracovná náplň zahŕňa:
- podpora obchodných partnerov a predajcov v regióne EMEA
- zabezpečenie dodržania procesov a časových harmonogramov
- získavanie povolení dôležitých pre spracovanie zmlúv
- sprostredkovanie informácií na základe klientskych požiadaviek
- riešenie klientskych požiadaviek v súlade s internými procesmi
- eskalovanie nevyriešených/problematických zadaní
- administratívna podpora
ADMINISTRÁTOR DÁT s hebrejským jazykom.
Pracovná náplň zahŕňa:
- podpora obchodných partnerov a predajcov v regióne EMEA
- zabezpečenie dodržania procesov a časových harmonogramov
- získavanie povolení dôležitých pre spracovanie zmlúv
- sprostredkovanie informácií na základe klientskych požiadaviek
- riešenie klientskych požiadaviek v súlade s internými procesmi
- eskalovanie nevyriešených/problematických zadaní
- administratívna podpora
Požadujeme
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- HEBREJSKÝ A ANGLICKÝ JAZYK AKTÍVNE
- 6 mesiacov v administratíve je výhodou
- výborné organizačné schopnosti
- dobré komunikačné schopnosti
- zákaznícka a tímová orientácia
- preferovaná skúsenosť v rámci starostlivosti o zákazníka, alebo administratívna pracovná skúsenosť
- HEBREJSKÝ A ANGLICKÝ JAZYK AKTÍVNE
- 6 mesiacov v administratíve je výhodou
- výborné organizačné schopnosti
- dobré komunikačné schopnosti
- zákaznícka a tímová orientácia
- preferovaná skúsenosť v rámci starostlivosti o zákazníka, alebo administratívna pracovná skúsenosť
Benefity
Medzinárodná IT spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, dynamické a profesionálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy.
Medzi benefity spoločnosti patria:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- teambuildingové aktivity
- relokačný balíček v prípade presťahovania
- balíček benefitov bude špecifikovaný na osobnom pohovore
Medzi benefity spoločnosti patria:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- teambuildingové aktivity
- relokačný balíček v prípade presťahovania
- balíček benefitov bude špecifikovaný na osobnom pohovore
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1867264
Dátum zverejnenia: 14.9.2014
2014-09-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Referent Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1400 EUR/mesiac