Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunikuj v taliančine každý deň!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Ak máš plynulú TALIANČINU a ANGLIČTINU, chceš tieto jazyky využívať dennodenne v emailovej, osobnej a telefonickej komunikácii, pošli nám svoj životopis!
Tvojimi hlavnými pracovnými aktivitami bude:
- podpora pre účtovné oddelenie (oddelenie prichádzajúcich faktúr) a zákazníkov spoločnosti
- aktívna práca s internou databázou a systémovými nástrojmi
- spolupráca s oddeleniami spoločnosti pri riešení zákazníckych otázok
- spracovanie, údržba a aktualizácia dát spojená s došlými faktúrami
- tvorba výstupov manažmentu spoločnosti
- administratíva dokumentov týkajúca sa oddelenia záväzkov
Tvojimi hlavnými pracovnými aktivitami bude:
- podpora pre účtovné oddelenie (oddelenie prichádzajúcich faktúr) a zákazníkov spoločnosti
- aktívna práca s internou databázou a systémovými nástrojmi
- spolupráca s oddeleniami spoločnosti pri riešení zákazníckych otázok
- spracovanie, údržba a aktualizácia dát spojená s došlými faktúrami
- tvorba výstupov manažmentu spoločnosti
- administratíva dokumentov týkajúca sa oddelenia záväzkov
Požadujeme
Úspešní kandidáti spĺňajú tieto požiadavky:
- SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania)
- vynikajúca znalosť TALIANSKEHO a ANGLICKÉHO jazyka (slovom i písmom) je nevyhnutná podmienka
- teoretické znalosti alebo skúsenosti z ÚČTOVNÍCTVA sú veľkou výhodou
- znalosť programu SAP výhodou
- zákaznícka orientácia, silné komunikačné zručnosti (slovom a písmom)
- orientácia na detail a precíznosť
- SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania)
- vynikajúca znalosť TALIANSKEHO a ANGLICKÉHO jazyka (slovom i písmom) je nevyhnutná podmienka
- teoretické znalosti alebo skúsenosti z ÚČTOVNÍCTVA sú veľkou výhodou
- znalosť programu SAP výhodou
- zákaznícka orientácia, silné komunikačné zručnosti (slovom a písmom)
- orientácia na detail a precíznosť
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.V rámci benefitov môžeš rátať aj s :
- 13. platom
- školeniami
- jazykovými kurzami
- gastrolístkami
- 13. platom
- školeniami
- jazykovými kurzami
- gastrolístkami
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1866897
Dátum zverejnenia: 13.9.2014
2014-09-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Účtovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac