Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Španielčina pre oblasť kontrolingu v back office
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1200 EUR/mesiac
900 - 1200 EUR/mesiac
Náš klient, expert v oblasti financií, hľadá nové posily do svojho medzinárodného tímu a práve vám sa otvára možnosť uplatniť svoje jazykové znalosti pri zaujímavej investigatívnej pozícii v oblasti administratívy s využitím španielskeho a anglického jazyka.
Vašou náplňou práce bude:
- zisťovanie klientskych informácií
- predkvalifikácia klientov pred nadviazaním obchodných vzťahov
- zber dát a ich vyhodnocovanie v interných nástrojoch spoločnosti
- komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti
- správa a procesovanie dokumentácie
- analýza rizikovosti spolupráce s potenciálnym klientom (nefinančný smer)
- reportingové a administratívne aktivity
- denné využitie cudzích jazykov (mailovo a telefonicky)
- participácia na projektoch tímu
Vašou náplňou práce bude:
- zisťovanie klientskych informácií
- predkvalifikácia klientov pred nadviazaním obchodných vzťahov
- zber dát a ich vyhodnocovanie v interných nástrojoch spoločnosti
- komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti
- správa a procesovanie dokumentácie
- analýza rizikovosti spolupráce s potenciálnym klientom (nefinančný smer)
- reportingové a administratívne aktivity
- denné využitie cudzích jazykov (mailovo a telefonicky)
- participácia na projektoch tímu
Požadujeme
Radi sa stretneme s kandidátmi, ktorí majú:
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- aktívny ANGLICKÝ a ŠPANIELSKY jazyk
- skúsenosť v administratíve, zbere dát, prácou s interným systémom
- orientáciu na detail
- tímového ducha
- flexibilný charakter
- aktívnu úroveň MS Office (Word, Excel)
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- aktívny ANGLICKÝ a ŠPANIELSKY jazyk
- skúsenosť v administratíve, zbere dát, prácou s interným systémom
- orientáciu na detail
- tímového ducha
- flexibilný charakter
- aktívnu úroveň MS Office (Word, Excel)
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1860183
Dátum zverejnenia: 8.9.2014
2014-09-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista reportingu Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1200 EUR/mesiac