Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent na servisné oddelenie
Miesto práce
Senec, Bratislavský kraj
Senec, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Medzinárodná spoločnosť hľadá nového člena do svojho tímu. Ak máte skúsenosti s office manažmentom, radi komunikujete s ľuďmi a radi participujete pri tvorbe zaujímavých projektoch, neváhajte a pošlite si svoj životopis práve teraz.
Čo na Vás čaká?
- správa faktúr za jednotlivé úkony
- príprva reportov a prehľadov podľa pokynu manažéra
- komunikácia s dodávateľmi - riešenie objednávok
- podpora pre manažment a celý tím
- kooperácia a pravidelná komunikácia s úradmi
- hospodárska korešpondencia
- organizácia služobných ciest
- organizácia obchodných stretnutí
- participácia na organizácii rôznych podujatí (spoločné aktivity zamestnancov, večierky)
- procesovanie a pomoc pri kontrole dochadzky
- spracovanie dát v internom systéme
- rôzne ad hoc úlohy
Čo na Vás čaká?
- správa faktúr za jednotlivé úkony
- príprva reportov a prehľadov podľa pokynu manažéra
- komunikácia s dodávateľmi - riešenie objednávok
- podpora pre manažment a celý tím
- kooperácia a pravidelná komunikácia s úradmi
- hospodárska korešpondencia
- organizácia služobných ciest
- organizácia obchodných stretnutí
- participácia na organizácii rôznych podujatí (spoločné aktivity zamestnancov, večierky)
- procesovanie a pomoc pri kontrole dochadzky
- spracovanie dát v internom systéme
- rôzne ad hoc úlohy
Požadujeme
Kandidát by mal mať hlbokú znalosť v nasledujúcich oblastiach:
- aktívna znalosť anglického jazyka ALEBO nemeckého jazyka(slovom i písmom)
- minimálne jeden rok skúsenosti na podobnej asistentskej pozícii
- pokročilá znalosť MS Excel a MS Outlook
- znalosť SAP výhodou
- iniciatívnosťa proaktivita
- flexibilita a diskrétnosť
- systematický prístup k práci a k zadaným úlohám
- tímový hráč
- aktívna znalosť anglického jazyka ALEBO nemeckého jazyka(slovom i písmom)
- minimálne jeden rok skúsenosti na podobnej asistentskej pozícii
- pokročilá znalosť MS Excel a MS Outlook
- znalosť SAP výhodou
- iniciatívnosťa proaktivita
- flexibilita a diskrétnosť
- systematický prístup k práci a k zadaným úlohám
- tímový hráč
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1854445
Dátum zverejnenia: 3.9.2014
2014-09-03
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.