Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manažér
Miesto práce
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Hľadáme šikovného kandidáta s praxou v danej oblasti, schopného pracovať samostatne na stanovených úlohách a s dobrými organizačnými schopnosťami na pozíciu OFFICE MANAŽÉR.
Náplň práce:
- Spracovanie podkladov súvisiacich s výrobným procesom, údržbou, procesom nákupu vstupných surovín, ich evidencia
- Evidencia prevádzkových dokladov, povolení a rozhodnutí úradov
- Vedenie dochádzky zamestnancov, zabezpečovanie vedenia personálnej agendy, príprava podkladov ku mzdám
- Vedenie evidencie školení a lekárskych prehliadok zamestnancov
- Vydávanie mzdových a stravných lístkov
- Objednávky služieb, náhradných dielov a materiálov. Nákupy pre potreby prevádzky.
- Cenové ponuky na dodávku drobných služieb
- Zadávanie objednávok do systému
- Vedenie pokladne
- Fakturácia, vystavovanie drobných účtovných dokladov
- Predkladanie a urgencia požiadaviek k úhradám faktúr, kontrola a urgencia úhrad tržieb za dodávku energií, poskytovanie služieb
- Inventúry
- Mesačné uzávierky
- Vybavovanie korešpondencie
- Prijímanie návštev, organizácia stretnutí, účasť na pracovných poradách
- Komunikácia s úradmi a inšitúciami
- Archivačná činnosť
- Plnenie úloh podľa pokynov technického riaditeľa
Náplň práce:
- Spracovanie podkladov súvisiacich s výrobným procesom, údržbou, procesom nákupu vstupných surovín, ich evidencia
- Evidencia prevádzkových dokladov, povolení a rozhodnutí úradov
- Vedenie dochádzky zamestnancov, zabezpečovanie vedenia personálnej agendy, príprava podkladov ku mzdám
- Vedenie evidencie školení a lekárskych prehliadok zamestnancov
- Vydávanie mzdových a stravných lístkov
- Objednávky služieb, náhradných dielov a materiálov. Nákupy pre potreby prevádzky.
- Cenové ponuky na dodávku drobných služieb
- Zadávanie objednávok do systému
- Vedenie pokladne
- Fakturácia, vystavovanie drobných účtovných dokladov
- Predkladanie a urgencia požiadaviek k úhradám faktúr, kontrola a urgencia úhrad tržieb za dodávku energií, poskytovanie služieb
- Inventúry
- Mesačné uzávierky
- Vybavovanie korešpondencie
- Prijímanie návštev, organizácia stretnutí, účasť na pracovných poradách
- Komunikácia s úradmi a inšitúciami
- Archivačná činnosť
- Plnenie úloh podľa pokynov technického riaditeľa
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Ukončené SŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- Prax na podobnej pozícii v oblasti office manažmentu/personalistiky v trvaní minimálne 3 roky - PODMIENKA
- Vzťak k technickým záležitostiam
- Výborné PC zručnosti, schopnosť pokročilej práce s MS Office balíkom
- Výhodou je znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
- Vysoká miera samostatnosti
- Schopnosť stanovenia si priorít a organizácie práce
- Precíznosť
- Iniciatívny prístup
- Flexibilita
- Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič
- Ukončené SŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- Prax na podobnej pozícii v oblasti office manažmentu/personalistiky v trvaní minimálne 3 roky - PODMIENKA
- Vzťak k technickým záležitostiam
- Výborné PC zručnosti, schopnosť pokročilej práce s MS Office balíkom
- Výhodou je znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
- Vysoká miera samostatnosti
- Schopnosť stanovenia si priorít a organizácie práce
- Precíznosť
- Iniciatívny prístup
- Flexibilita
- Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 1848121
Dátum zverejnenia: 27.8.2014
2014-08-27
lokalita: Banskobystrický kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.