Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Spanish and italian in one position (customer care)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 EUR/mesiac
1200 EUR/mesiac
Patríš k tým jedinečným ľuďom, ktorí ovládajú ŠPANIELSKY, TALIANSKY a ANGLICKÝ jazyk na aktívnej úrovni? Máš problém nájsť pozíciu, kde ťa za ich využitie odmenia a budeš v nich komunikovať denne?
Poď pracovať pre nášho klienta!
Tvojimi hlavnými pracovnými aktivitami bude:
- telefonická a emailová podpora zákazníkom v cudzom jazyku
- aktívna práca s interným systémom spoločnosti
- riešenie rôznorodých pracovných úloh
- poskytovanie adekvátnych odpovedí a informácií na otázky externým klientom spoločnosti
- interná komunikácia a spolupráca s členmi tímu a inými oddeleniami spoločnosti
- participácia na stálych ale aj nových projektoch tímu
Poď pracovať pre nášho klienta!
Tvojimi hlavnými pracovnými aktivitami bude:
- telefonická a emailová podpora zákazníkom v cudzom jazyku
- aktívna práca s interným systémom spoločnosti
- riešenie rôznorodých pracovných úloh
- poskytovanie adekvátnych odpovedí a informácií na otázky externým klientom spoločnosti
- interná komunikácia a spolupráca s členmi tímu a inými oddeleniami spoločnosti
- participácia na stálych ale aj nových projektoch tímu
Požadujeme
Úspešný kandidát na túto pozíciu by sa mal nájsť v týchto požiadavkách:
- Ukončené VŠ/SŠ vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
- Aktívna úroveň ŠPANIELSKEHO, TALIANSKEHO a ANGLICKÉHO jazyka (slovom i písmom) je nevyhnutnou podmienkou
- Skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory sú veľkou výhodou
- Vynikajúce komunikačné zručnosti, pohotovosť, takt, ochota pomáhať, odolnosť voči stresovým situáciám
- PC zručnosť (MS Office)
- Orientácia na presnosť a detail
- Ukončené VŠ/SŠ vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
- Aktívna úroveň ŠPANIELSKEHO, TALIANSKEHO a ANGLICKÉHO jazyka (slovom i písmom) je nevyhnutnou podmienkou
- Skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory sú veľkou výhodou
- Vynikajúce komunikačné zručnosti, pohotovosť, takt, ochota pomáhať, odolnosť voči stresovým situáciám
- PC zručnosť (MS Office)
- Orientácia na presnosť a detail
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1838203
Dátum zverejnenia: 18.8.2014
2014-08-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 EUR/mesiac