Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
PRACOVNÍK KLIENTSKEJ PODPORY (s francúzskym a anglickým jazykom)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR/mesiac
1000 EUR/mesiac
Medzinárodná firma, ktorá sa zaoberá refundáciou daní hľadá komunikatívnych ľudí, ktorí chcú v práci aktívne využívať svoje znalosti anglického a francúzskeho jazyka.
Ak si dynamický človek, ktorého baví komunikovať a máš skúsenosť zo zákazníckeho centra, alebo administratívy, práve pre teba máme skvelú pozíciu PRACOVNÍKA KLIENTSKEJ PODPORY.
Čo na teba čaká:
- každodenná komunikácia so zahraničnými klientmi spoločnosti - telefonicky aj mailom
- riešenie kientských požiadaviek ohľadom návratu dane
- aktívna interná komunikácia v rámci tímu a firmy
- poskytovanie komplexných riešení pre klienta
- práca s interným systémom a databázami
Ak si dynamický človek, ktorého baví komunikovať a máš skúsenosť zo zákazníckeho centra, alebo administratívy, práve pre teba máme skvelú pozíciu PRACOVNÍKA KLIENTSKEJ PODPORY.
Čo na teba čaká:
- každodenná komunikácia so zahraničnými klientmi spoločnosti - telefonicky aj mailom
- riešenie kientských požiadaviek ohľadom návratu dane
- aktívna interná komunikácia v rámci tímu a firmy
- poskytovanie komplexných riešení pre klienta
- práca s interným systémom a databázami
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka (ústne aj písomne)
- komunikatívnosť, dynamika, organizačné schopnosti, tímový hráč, odolnosť voči stresu
- pro zákaznícky prístup
- dobré počítačové znalosti
- skúsenosť s call centrom, či administratívou vítaná
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka (ústne aj písomne)
- komunikatívnosť, dynamika, organizačné schopnosti, tímový hráč, odolnosť voči stresu
- pro zákaznícky prístup
- dobré počítačové znalosti
- skúsenosť s call centrom, či administratívou vítaná
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1835894
Dátum zverejnenia: 15.8.2014
2014-08-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac