Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora na oddelení poistného rizika (anglický, francúzsky a taliansky jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Ovládate aktívne anglický jazyk, máte pokročilú francúzštinu a aj základy talianskeho jazyka? Máte vzťah k číslam a ste komunikatívny? Chcete tieto vlastnosti a jazyky využiť v profesionálnom prostredí? Ak ste na tieto otázky odpovedali kladne, neváhajte nám zaslať životopis.
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti financií a poisťovníctva, obsadzujeme pozíciu asistenta na oddelení rizika, kde Vašimi hlavnými úlohami budú:
- vkladanie, správa a aktualizácia dát v systémoch spoločnosti
- práca s kontraktmi a procesovanie zmlúv
- spracovanie informácií o rizikách
- aktívna komunikácia s inými oddeleniami
- zber a následná analýza interných dát
- administratívna podpora tímu
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti financií a poisťovníctva, obsadzujeme pozíciu asistenta na oddelení rizika, kde Vašimi hlavnými úlohami budú:
- vkladanie, správa a aktualizácia dát v systémoch spoločnosti
- práca s kontraktmi a procesovanie zmlúv
- spracovanie informácií o rizikách
- aktívna komunikácia s inými oddeleniami
- zber a následná analýza interných dát
- administratívna podpora tímu
Požadujeme
Hľadáme kandidátov, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
- ukončené VŠ vzdelanie (ekonomického smeru výhodou)
- anglický jazyk na aktívnej úrovni a francúzsky jazyk na pokročilej úrovni
- min. základy talianskeho jazyka (porozumenie písanému textu)
- predchádzajúca prax v administratívnej oblasti
- orientácia na dáta a detail
- ukončené VŠ vzdelanie (ekonomického smeru výhodou)
- anglický jazyk na aktívnej úrovni a francúzsky jazyk na pokročilej úrovni
- min. základy talianskeho jazyka (porozumenie písanému textu)
- predchádzajúca prax v administratívnej oblasti
- orientácia na dáta a detail
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1827922
Dátum zverejnenia: 7.8.2014
2014-08-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Referent správy zmlúv Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.