Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovná príležitosť pre najlepších francúzštinárov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Usilujete sa o profesionálnu sebarealizáciu a zároveň chcete prispieť ku zmenám v jednej z najvýznamnejších medzinárodných spoločností?
Celosvetovo úspešná spoločnosť v oblasti zaisťovníctva a poistenia sa rozhodla posilniť svoj tím pracovníkov. Pokiaľ sa vyznáte vo finančných trhoch, baví Vás ich sledovať a chcete sa im venovať viac do hĺbky, tak neváhajte a zašlite svoj životopis.
Vašou náplňou práce bude:
- starostlivosť o pridelené portfólio klientov
- správa, porovnávanie a evidencia účtovných dokladov
- analýza vzniknutých rozdielov a nezrovnalostí
- porovnávanie dát
- riešenie ad hoc situácií a problémov
- kontrola údajov a dát
- práca v Exceli a databázach
Celosvetovo úspešná spoločnosť v oblasti zaisťovníctva a poistenia sa rozhodla posilniť svoj tím pracovníkov. Pokiaľ sa vyznáte vo finančných trhoch, baví Vás ich sledovať a chcete sa im venovať viac do hĺbky, tak neváhajte a zašlite svoj životopis.
Vašou náplňou práce bude:
- starostlivosť o pridelené portfólio klientov
- správa, porovnávanie a evidencia účtovných dokladov
- analýza vzniknutých rozdielov a nezrovnalostí
- porovnávanie dát
- riešenie ad hoc situácií a problémov
- kontrola údajov a dát
- práca v Exceli a databázach
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- aktívna znalost francúzskeho jazyka (slovom i písmom)
- aktívna znalosť anglického jazyka (komunikatívna úroveň)
- minimálne 6 - mesačná prax v administratíve je veľkou výhodou
- veľmi dobrá úroveň MS Office (MS Excel - pivotné tabuľky, funkcie)
- chuť učiť sa nové veci a aktívne pracovať na svojom rozvoji
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- aktívna znalost francúzskeho jazyka (slovom i písmom)
- aktívna znalosť anglického jazyka (komunikatívna úroveň)
- minimálne 6 - mesačná prax v administratíve je veľkou výhodou
- veľmi dobrá úroveň MS Office (MS Excel - pivotné tabuľky, funkcie)
- chuť učiť sa nové veci a aktívne pracovať na svojom rozvoji
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1827279
Dátum zverejnenia: 7.8.2014
2014-08-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Účtovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.