Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista bankových zmlúv a produktov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1050 EUR/mesiac
1000 - 1050 EUR/mesiac
Náš zahraničný klient rozširuje svoj tím v rámci BACK OFFICE a hľadá šikovných kolegov na pozíciu ADMINISTRÁTORA BANKOVEJ DOKUMENTÁCIE A ZMLÚV. Ak máte okolo roka skúseností s bankovými produktmi, úpravou a procesovaním zmlúv, ozvite sa nám.
Na centrále budete zodpovední aj za:
- zastrešovanie administrácie zmlúv pri uzatváraní bankových aktivít
- komunikáciu s pobočkami spoločnosti po Európe
- procesovanie rôznorodých zmluvných požiadaviek (výnimky, dodatky, zmeny)
- sledovanie stavu vybavenosti otvoreného zmluvného prípadu
- dohľad nad kompletnosťou a správnosťou bankovej dokumentácie
- prácu s internými bankovými nástrojmi
- end-to-end proces
- práce s bankovými informáciami, dátami, ich úpravou a údržbou v databáze
Na centrále budete zodpovední aj za:
- zastrešovanie administrácie zmlúv pri uzatváraní bankových aktivít
- komunikáciu s pobočkami spoločnosti po Európe
- procesovanie rôznorodých zmluvných požiadaviek (výnimky, dodatky, zmeny)
- sledovanie stavu vybavenosti otvoreného zmluvného prípadu
- dohľad nad kompletnosťou a správnosťou bankovej dokumentácie
- prácu s internými bankovými nástrojmi
- end-to-end proces
- práce s bankovými informáciami, dátami, ich úpravou a údržbou v databáze
Požadujeme
Radi sa s vami stretneme, ak spĺňate tieto požiadavky:
- anglický jazyk na aktívnej úrovni (slovom a písmom)
- 1 ročná skúsenosť s bankovým prostredím (Back Office, práca so zmluvami, dokumentáciou)
- znalosť bankových produktov
- SŠ/VŠ vzdelanie
- precíznosť
- flexibilita
- orientácia na výsledky a detail
- anglický jazyk na aktívnej úrovni (slovom a písmom)
- 1 ročná skúsenosť s bankovým prostredím (Back Office, práca so zmluvami, dokumentáciou)
- znalosť bankových produktov
- SŠ/VŠ vzdelanie
- precíznosť
- flexibilita
- orientácia na výsledky a detail
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1824217
Dátum zverejnenia: 5.8.2014
2014-08-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1050 EUR/mesiac