Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Wanted: HR junior positions (romanian language)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Máš záujem o pracú v oblasti HR, aktívne ovládaš anglický a rumunský jazyk a máš skúsenosť s prácou v zákazníckom servise, prípadne v administratíve? Tak potom hľadáme práve teba!
Pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú firmu, hľadáme šikovných, komunikatívnych a jazykovo zdatných kandidátov.
Náplň práce:
- zodpovednosť za výberový proces v spoločnosti - inzercia, pre-selekcia kandidátov, organizovanie a vedenie pohovorov, doporučenie vhodných kandidátov
- zodpovednosť za rôzne typy pozícií - od juniorov, po špecialistov a manažérov
- zvolenie vhodnej formy výberového procesu, komunikácia s externými dodávateľmi
- priama komunikácia s líniovými manažérmi
- zabezpečenie adaptačného procesu nových zamestnancov, administratíva
- reporting
Pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú firmu, hľadáme šikovných, komunikatívnych a jazykovo zdatných kandidátov.
Náplň práce:
- zodpovednosť za výberový proces v spoločnosti - inzercia, pre-selekcia kandidátov, organizovanie a vedenie pohovorov, doporučenie vhodných kandidátov
- zodpovednosť za rôzne typy pozícií - od juniorov, po špecialistov a manažérov
- zvolenie vhodnej formy výberového procesu, komunikácia s externými dodávateľmi
- priama komunikácia s líniovými manažérmi
- zabezpečenie adaptačného procesu nových zamestnancov, administratíva
- reporting
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- SŠ/VŠ vzdelanie
- pokročilá znalosť anglického jazyka (denná písomná a ústna komunikácia)
- aktívna úroveň rumunského jazyka (denná písomná a ústna komunikácia)
- skúsenosť v oblasti HR veľkou výhodou
- komunikačné zručnosti
- PC zručnosti ( MS Office)
- pro-zákaznícka orientácia
- tímový hráč
- schopnosť riešiť problémy
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny
- SŠ/VŠ vzdelanie
- pokročilá znalosť anglického jazyka (denná písomná a ústna komunikácia)
- aktívna úroveň rumunského jazyka (denná písomná a ústna komunikácia)
- skúsenosť v oblasti HR veľkou výhodou
- komunikačné zručnosti
- PC zručnosti ( MS Office)
- pro-zákaznícka orientácia
- tímový hráč
- schopnosť riešiť problémy
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1814969
Dátum zverejnenia: 28.7.2014
2014-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Personalista, Špecialista odmeňovania a benefitov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.