Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme šikovných švédstinárov!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1300 EUR/mesiac
1200 - 1300 EUR/mesiac
Už dlhšie čakáte na pozíciu v administratíve, kde by ste mohli využiť znalosť svojho švédskeho jazyka? Práve sa na slovenskom pracovnom trhu otvorila jedinečná príležitosť.
Úspešná medzinárodne pôsobiaca firma v oblasti outsourcingu hľadá nových členov do svojho tímu s dennodenným využitím švédskeho jazyka.
Náplň práce:
- prijatie, kontrola a následná evidencia faktúr
- v prípade potreby starostlivosť o platby
- komunikácia a riešenie rôznych ad hoc úloh s dodávateľmi (prevažne mailom)
- pravidelný reportingový systém
- administratívne úlohy
- práca s internými databázami a softwarmi v súlade s pokynmi
Úspešná medzinárodne pôsobiaca firma v oblasti outsourcingu hľadá nových členov do svojho tímu s dennodenným využitím švédskeho jazyka.
Náplň práce:
- prijatie, kontrola a následná evidencia faktúr
- v prípade potreby starostlivosť o platby
- komunikácia a riešenie rôznych ad hoc úloh s dodávateľmi (prevažne mailom)
- pravidelný reportingový systém
- administratívne úlohy
- práca s internými databázami a softwarmi v súlade s pokynmi
Požadujeme
Kandidát by mal mať:
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- pokročilá úroveň švédskeho a anglického jazyka (písomne aj ústne)
- dobrá úroveň PC zručností (MS Excel prevažne)
- minimálne polročná skúsenosť v administratíve/zákazníckom servise
- flexibilita
- zodpovednosť
- asertivita
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- pokročilá úroveň švédskeho a anglického jazyka (písomne aj ústne)
- dobrá úroveň PC zručností (MS Excel prevažne)
- minimálne polročná skúsenosť v administratíve/zákazníckom servise
- flexibilita
- zodpovednosť
- asertivita
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1809121
Dátum zverejnenia: 22.7.2014
2014-07-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1300 EUR/mesiac