Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka zahraničného manažmentu
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Žijete pre výzvy a pokladáte sa za človeka, ktorý je schopný vynájsť sa v akejkoľvek situácii? Chcete viac využívať Vaše organizačné a komunikačné schopnosti? Aktívne ovládate angličtinu a máte radi nové podnety? Máme pre Vás skvelú prácu!
Všetky Vaše pozitíva môžete využiť na jednom mieste – v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hľadá výkonnú asistentku ako ste vy.
Vaše organizačné schopnosti sa prejavia pri:
- riadení agendy manažéra
- manažovaní jeho stretnutí
- zabezpečovaní leteniek či hotelov
Komunikovať budete:
- na dennej báze
- prevažne v anglickom jazyku
- telefonicky či písomne
A v rámci administratívnych činností budete pripravovať:
- prezentácie
- štatistiky a reporty
- pravidelné a ad hoc analýzy
Všetky Vaše pozitíva môžete využiť na jednom mieste – v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hľadá výkonnú asistentku ako ste vy.
Vaše organizačné schopnosti sa prejavia pri:
- riadení agendy manažéra
- manažovaní jeho stretnutí
- zabezpečovaní leteniek či hotelov
Komunikovať budete:
- na dennej báze
- prevažne v anglickom jazyku
- telefonicky či písomne
A v rámci administratívnych činností budete pripravovať:
- prezentácie
- štatistiky a reporty
- pravidelné a ad hoc analýzy
Požadujeme
Pokiaľ je všetko spomínané Vaša šálka kávy a navyše spĺňate naše požiadavky, radi Vás budeme kontaktovať.
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- angličtina na aktívnej úrovni (v písomnom aj ústnom styku)
- znalosť nemeckého jazyka je výhodou
- aspoň rok skúseností v administratíve (prax ako asistent/ka výhodou)
- pokročilá znalosť balíčka MS Office
Hľadáme osobu flexibilnú, proaktívnu, spoľahlivú, precíznu, lojálnu a priateľskú.
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- angličtina na aktívnej úrovni (v písomnom aj ústnom styku)
- znalosť nemeckého jazyka je výhodou
- aspoň rok skúseností v administratíve (prax ako asistent/ka výhodou)
- pokročilá znalosť balíčka MS Office
Hľadáme osobu flexibilnú, proaktívnu, spoľahlivú, precíznu, lojálnu a priateľskú.
Benefity
Ponúkame Vám stabilnú prácu v medzinárodnom prostredí so širokými možnosťami pre vlastný rozvoj či už osobnostný, jazykový alebo profesionálny.
Okrem rozličných školení, tréningov a sociálnych benefitov Vám vieme ponúknuť:
- zľavy na produkty spoločnosti
- a garantovaný 13. plat
Špeciálne na tejto pozícii máte príležitosť minimálne raz ročne vycestovať do zahraničia.
Okrem rozličných školení, tréningov a sociálnych benefitov Vám vieme ponúknuť:
- zľavy na produkty spoločnosti
- a garantovaný 13. plat
Špeciálne na tejto pozícii máte príležitosť minimálne raz ročne vycestovať do zahraničia.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1800422
Dátum zverejnenia: 14.7.2014
2014-07-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac