Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poď pracovať do HR! (anglický a nemecký jazyk)
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1000 EUR/mesiac
900 - 1000 EUR/mesiac
Máš záujem o prácu v oblasti HR, aktívne ovládaš anglický a nemecký jazyk a máš vzdelanie prípadne skúsenosť z oblasti HR? Tak potom hľadáme práve teba!
Pre nášho klienta medzinárodné business centrum, ktoré rozširuje HR support centrum hľadáme šikovných, komunikatívnych a motivovaných ľudí, ktorí spĺňajú požiadavky.
Pošli CV ešte dnes!
Tvojou náplňou práce bude:
- Poskytovanie podpory zamestnancom v otázkach ľudských zdrojov
- Každodenná telefonická a mailová komunikácia v cudzých jazykoch
- Práca v systémoch a nástrojoch podporujúcich plynulé HR procesy
- Zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát zamestnancov v príslušných systémoch
- Komunikácia v rámci HR oddelení v zahraničných pobočkách
- Reporting príslušných manažérom
Pre nášho klienta medzinárodné business centrum, ktoré rozširuje HR support centrum hľadáme šikovných, komunikatívnych a motivovaných ľudí, ktorí spĺňajú požiadavky.
Pošli CV ešte dnes!
Tvojou náplňou práce bude:
- Poskytovanie podpory zamestnancom v otázkach ľudských zdrojov
- Každodenná telefonická a mailová komunikácia v cudzých jazykoch
- Práca v systémoch a nástrojoch podporujúcich plynulé HR procesy
- Zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát zamestnancov v príslušných systémoch
- Komunikácia v rámci HR oddelení v zahraničných pobočkách
- Reporting príslušných manažérom
Požadujeme
Požiadavky na túto pozíciu sú:
- Ukončené SŠ / VŠ vzdelanie
- Nemecký a anglický jazyk na vynikajúcej úrovni (ústne a písomne)
- Dobrá znalosť programov MS Office
- Skúsenosti so sférou customer care alebo HR výhodou
- Výborné prioritizačné a komunikačné zručnosti
- Flexibilita
- miesto výkonu práce: BRATISLAVA
- Ukončené SŠ / VŠ vzdelanie
- Nemecký a anglický jazyk na vynikajúcej úrovni (ústne a písomne)
- Dobrá znalosť programov MS Office
- Skúsenosti so sférou customer care alebo HR výhodou
- Výborné prioritizačné a komunikačné zručnosti
- Flexibilita
- miesto výkonu práce: BRATISLAVA
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1782558
Dátum zverejnenia: 26.6.2014
2014-06-26
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1000 EUR/mesiac