Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Expert vernostných kariet (maďarský a nemecký jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1100 EUR/mesiac
1000 - 1100 EUR/mesiac
Radi využívate aktívne cudzie jazyky? Dokážete sa postarať o zákazníka a jeho požiadavky a zároveň Vám nerobia problém administratívne úlohy?
Etablovaná zahraničná spoločnosť na slovenskom trhu rozširuje tím svojich pracovníkov práve v oblasti starostlivosti o zákazníkov. Ak Vás táto oblasť láka, tak dlhšie nečakajte a pošlite k nám svoj životopis.
Náplň práce:
- správa a aktívna práca s klientskymi dátami
- Riešenie pohľadávok a problematických situácií ohľadom vernostných kariet a produktov
- aktívna participácia na kontrole interných procesov
- Kooperácia s ďalšími oddeleniami spoločnosti
- Komunikácia so zákazníkmi v nemeckom a v maďarskom jazyku
Etablovaná zahraničná spoločnosť na slovenskom trhu rozširuje tím svojich pracovníkov práve v oblasti starostlivosti o zákazníkov. Ak Vás táto oblasť láka, tak dlhšie nečakajte a pošlite k nám svoj životopis.
Náplň práce:
- správa a aktívna práca s klientskymi dátami
- Riešenie pohľadávok a problematických situácií ohľadom vernostných kariet a produktov
- aktívna participácia na kontrole interných procesov
- Kooperácia s ďalšími oddeleniami spoločnosti
- Komunikácia so zákazníkmi v nemeckom a v maďarskom jazyku
Požadujeme
Požiadavky:
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie v oblasti financií
- nemecký a maďarský jazyk - plynulá úroveň (slovom i písmom)
- anglický jazyk - komunikatívna úroveň
- predchádzajúca pracovná skúsenosť v administratíve je výhodou nie však podmienkou
- užívateľská úroveň MS Office
- orientácia na zákazníka
- orientácia na detail
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie v oblasti financií
- nemecký a maďarský jazyk - plynulá úroveň (slovom i písmom)
- anglický jazyk - komunikatívna úroveň
- predchádzajúca pracovná skúsenosť v administratíve je výhodou nie však podmienkou
- užívateľská úroveň MS Office
- orientácia na zákazníka
- orientácia na detail
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1719772
Dátum zverejnenia: 23.4.2014
2014-04-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1100 EUR/mesiac