Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor pohľadávok (holandský jazyk)
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 EUR/mesiac
1100 - 1300 EUR/mesiac
Jedinečná príležitosť!
Chceš využívať holandský a anglický jazyk na dennodennej báze? Máš dobré komunikačné schopnosti a chcel by si pracovať v medzinárodnej spoločnosti?
Tak pozícia KOORDINÁTOR POHĽADÁVOK v medzinárodnej spoločnosti je priamo pre Teba!
Tvojou náplňou práce bude:
- správa vybraného portfólia klientov
- kontrola časového splnenia splatnosti faktúr
- identifikácia a následné riešenie problematických faktúr
- identifikácia dôvodov nezrovnalostí či už s ostatnými oddeleniami alebo priamo s klientmi
- aktívna komunikácia s obchodným partnermi, klientmi a zákazníkmi v anglickom a holandskom jazyku
Chceš využívať holandský a anglický jazyk na dennodennej báze? Máš dobré komunikačné schopnosti a chcel by si pracovať v medzinárodnej spoločnosti?
Tak pozícia KOORDINÁTOR POHĽADÁVOK v medzinárodnej spoločnosti je priamo pre Teba!
Tvojou náplňou práce bude:
- správa vybraného portfólia klientov
- kontrola časového splnenia splatnosti faktúr
- identifikácia a následné riešenie problematických faktúr
- identifikácia dôvodov nezrovnalostí či už s ostatnými oddeleniami alebo priamo s klientmi
- aktívna komunikácia s obchodným partnermi, klientmi a zákazníkmi v anglickom a holandskom jazyku
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť anglického a holandského jazyka (slovom i písmom)
- prax v oblasti zákazníckeho servisu alebo v oblasti vymáhania pohľadávok
- pokročilá úroveň MS Excel
- silné komunikačné schopnosti
- asertívna komunikácia
- ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť anglického a holandského jazyka (slovom i písmom)
- prax v oblasti zákazníckeho servisu alebo v oblasti vymáhania pohľadávok
- pokročilá úroveň MS Excel
- silné komunikačné schopnosti
- asertívna komunikácia
Benefity
Spoločnosť svojím zamestnancom okrem stabilného prostredia ponúka množstvo nadštandardných výhod v podobe:
- vzdelávacích kurzov
- športových a kultúrnych benefitov
- 13. garantovaný plat
- vzdelávacích kurzov
- športových a kultúrnych benefitov
- 13. garantovaný plat
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1718495
Dátum zverejnenia: 20.4.2014
2014-04-20
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1300 EUR/mesiac