Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komplexná administratíva s francúzštinou
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Ak sa chcete realizovať v administratíve, máte v nej predchádzajúce skúsenosti a komunikatívny francúzsky a anglický jazyk, pošlite si životopis čím skôr. Jeden z našich kľúčových klientov hľadá vhodných kandidátov do tímu back office podpory s francúzštinou.
Čo všetko budete robiť?
- zabezpečovať administratívnu podporu spojenú s evidovaním objednávok v internom systéme
- riešiť otázky dobropisov a dlhopisov na žiadosť interných klientov (oddelenia spoločnosti)
- starať sa o fakturáciu a o správnosť jej vystavenia, zaznamenania a uloženia v databáze
- komunikovať s účtovným a marketingovým oddelením
- narábať s dokumentáciou a dátami
- poskytovať pravidelné a ad hoc reporty
- zúčastňovať sa firemných projektov
- komplexne riešiť zverené úlohy
Čo všetko budete robiť?
- zabezpečovať administratívnu podporu spojenú s evidovaním objednávok v internom systéme
- riešiť otázky dobropisov a dlhopisov na žiadosť interných klientov (oddelenia spoločnosti)
- starať sa o fakturáciu a o správnosť jej vystavenia, zaznamenania a uloženia v databáze
- komunikovať s účtovným a marketingovým oddelením
- narábať s dokumentáciou a dátami
- poskytovať pravidelné a ad hoc reporty
- zúčastňovať sa firemných projektov
- komplexne riešiť zverené úlohy
Požadujeme
Čo všetko by ste mali mať?
- ukončené vysokoškolské/stredoškolské vzdelanie (ekonomického smeru)
- polročnú prax v administratíve
- komunikatívnu znalosť francúzskeho a anglického jazyka (písomnou a ústnou formou)
- energický charakter schopný prispôsobiť sa zmenám
- prístup zameraný na zákazníka, tímový hráč
- pokročilé znalosti v MS Office
- ukončené vysokoškolské/stredoškolské vzdelanie (ekonomického smeru)
- polročnú prax v administratíve
- komunikatívnu znalosť francúzskeho a anglického jazyka (písomnou a ústnou formou)
- energický charakter schopný prispôsobiť sa zmenám
- prístup zameraný na zákazníka, tímový hráč
- pokročilé znalosti v MS Office
Benefity
Klient vám ponúka prácu v medzinárodnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu, veľmi zaujímavý a prepracovaný školiaci systém a balíček finančných a nefinančných benefitov s využitím cudzích jazykov na dennej báze
+
- 13. garantovaný plat
- finančné bonusy
- gastrolístky
- zľavy na produkty spoločnosti
- sociálny balíček
- školiaci program
- teambuildingové aktivity
- jazykové vzdelávanie
- práca pre svetovo uznávanú spoločnosť
+
- 13. garantovaný plat
- finančné bonusy
- gastrolístky
- zľavy na produkty spoločnosti
- sociálny balíček
- školiaci program
- teambuildingové aktivity
- jazykové vzdelávanie
- práca pre svetovo uznávanú spoločnosť
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1718486
Dátum zverejnenia: 20.4.2014
2014-04-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista reportingu Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac