Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Turecký jazyk na slovensku (administratívna podpora)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1200 EUR/mesiac
1000 - 1200 EUR/mesiac
Máte skúsenosť s administratívnou prácou a bavilo Vás to?
Rýchlo rastúca medzinárodná spoločnosť so zastúpením po celom svete hľadá kvalifikovaného uchádzača na pozíciu na oddelení podpory administratívy.
Náplň práce:
- prevažne mailová komunikácia so zahraničnými oddeleniami
- sprocesovanie, správa, kontrola a evidencia finančných dokumentov v internom systéme (faktúry, dobropisy, dlhopisy)
- identifikovanie a následne riešenie problémov a vzniknutých situácii
- komunikácia s obchodnými partnermi v tureckom jazyku
- administratívne úlohy
Rýchlo rastúca medzinárodná spoločnosť so zastúpením po celom svete hľadá kvalifikovaného uchádzača na pozíciu na oddelení podpory administratívy.
Náplň práce:
- prevažne mailová komunikácia so zahraničnými oddeleniami
- sprocesovanie, správa, kontrola a evidencia finančných dokumentov v internom systéme (faktúry, dobropisy, dlhopisy)
- identifikovanie a následne riešenie problémov a vzniknutých situácii
- komunikácia s obchodnými partnermi v tureckom jazyku
- administratívne úlohy
Požadujeme
Kandidát by mal mať:
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie v ekonomického zamerania
- aktívna znalosť tureckého jazyka
- komunikatívna úroveň anglického jazyka
- predošlá skúsenosť na finančnej alebo účtovníckej/administratívnej pozícii popri škole výhodou
- dobrá úroveň MS Office
- orientácia na detail
- analytické myslenie
- tímový hráč
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie v ekonomického zamerania
- aktívna znalosť tureckého jazyka
- komunikatívna úroveň anglického jazyka
- predošlá skúsenosť na finančnej alebo účtovníckej/administratívnej pozícii popri škole výhodou
- dobrá úroveň MS Office
- orientácia na detail
- analytické myslenie
- tímový hráč
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1717828
Dátum zverejnenia: 19.4.2014
2014-04-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Účtovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1200 EUR/mesiac