Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistenti/tky, pozícia, ktorá je výzvou
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Ste človek stvorený pre riadenie kancelárie, máte skúsenosti v oblasti a podpore pre rôzne oddelenia spoločnosti? Ponúkame vám komplexnú pozíciu, kde sa nudiť určite nebudete. Buďte neodmysliteľnou podporou marketingovému, účtovnému a obchodnému oddeleniu, podieľajte sa na chode kancelárie z pozície Office Assistenta/tky!
Okrem iného budete robiť:
- komplexná podpora pre obchodné, marketingové a finančné oddelenie
- zodpovednosť za chod kancelárie (vrátane materiálneho zabezpečenia)
- práca v systéme SAP (promo aktivity, zadávanie, údržba a zmeny v systéme)
- príprava reportov, analýz a prieskumov, participácia na stálych a sezónnych projektoch
- aktívna komunikácia s obchodnými zástupcami a vedením spoločnosti
- príprava prezentácií, podkladov a dokumentov pre obchodné stretnutia
- evidencia zmlúv, správa korešpondencie, komunikácia so zákazníkmi
- využitie cudzieho jazyka v hovorovej a písomnej forme
Okrem iného budete robiť:
- komplexná podpora pre obchodné, marketingové a finančné oddelenie
- zodpovednosť za chod kancelárie (vrátane materiálneho zabezpečenia)
- práca v systéme SAP (promo aktivity, zadávanie, údržba a zmeny v systéme)
- príprava reportov, analýz a prieskumov, participácia na stálych a sezónnych projektoch
- aktívna komunikácia s obchodnými zástupcami a vedením spoločnosti
- príprava prezentácií, podkladov a dokumentov pre obchodné stretnutia
- evidencia zmlúv, správa korešpondencie, komunikácia so zákazníkmi
- využitie cudzieho jazyka v hovorovej a písomnej forme
Požadujeme
Hľadáme:
- absolvent SŠ/VŠ
- aktívna znalosť anglického jazyka
- základy nemeckého jazyka
- skúsenosti v oblasti OFFICE MANAŽMENTU a OBCHODU (podpora Sales oddeleniu), 1 rok
- MS Office (Excel – kontingenčné tabuľky, výpočet percent, obratov)
- zodpovedný, komunikatívny, proaktívny prístup
- absolvent SŠ/VŠ
- aktívna znalosť anglického jazyka
- základy nemeckého jazyka
- skúsenosti v oblasti OFFICE MANAŽMENTU a OBCHODU (podpora Sales oddeleniu), 1 rok
- MS Office (Excel – kontingenčné tabuľky, výpočet percent, obratov)
- zodpovedný, komunikatívny, proaktívny prístup
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1717243
Dátum zverejnenia: 17.4.2014
2014-04-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.