Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Payroll asisstant part time na 30 hod.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Ponúkame Vám jedinečnú príležitosť stať sa členom tímu top špecialistov v oblasti HR, ktorí sa zameriavajú predovšetkým na kvalitu a výsledky. Hľadáme spoľahlivú posilu na finančné oddelenie na skrátený pracovný úväzok:
Náplň práce:
- Komunikovanie a príprava dokumentov, výkazov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne, DDP
- Evidencia a spracovanie osobných zložiek zamestnancov
- Spracovanie a objednávanie stravných lístkov
- Príprava a spracovanie potvrdení pre zamestnancov
- Administratívna podpora oddelenia
- Evidencia zamestnancov v mzdovom programe
- PRACOVNÁ DOBA:
30h - 40h mesačné, dohodou
- Pozícia je vhodná aj pre študenta VŠ a uchádzačky na materskej dovolenke.
Náplň práce:
- Komunikovanie a príprava dokumentov, výkazov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne, DDP
- Evidencia a spracovanie osobných zložiek zamestnancov
- Spracovanie a objednávanie stravných lístkov
- Príprava a spracovanie potvrdení pre zamestnancov
- Administratívna podpora oddelenia
- Evidencia zamestnancov v mzdovom programe
- PRACOVNÁ DOBA:
30h - 40h mesačné, dohodou
- Pozícia je vhodná aj pre študenta VŠ a uchádzačky na materskej dovolenke.
Požadujeme
Úspešný uchádzač musí spĺňať tieto kritériá:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- Nevyhnutnou podmienkou sú skúsenosti s odhláškami, prihláškami a inými administratívnymi prácami v rámci payroll
- Znalosť Anglického jazyka je výhodou
- Užívateľská úroveň MS Office
- Orientácia na čísla a na detail
- Analytické a logické myslenie
- Spoľahlivosť, precíznosť
- Komunikačné zručnosti
- Flexibilita
- SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- Nevyhnutnou podmienkou sú skúsenosti s odhláškami, prihláškami a inými administratívnymi prácami v rámci payroll
- Znalosť Anglického jazyka je výhodou
- Užívateľská úroveň MS Office
- Orientácia na čísla a na detail
- Analytické a logické myslenie
- Spoľahlivosť, precíznosť
- Komunikačné zručnosti
- Flexibilita
Benefity
- zaškolenie
- práca v mladom, dynamickom tíme
- team-buildingové aktivity
- možnosť dlhodobého úväzku a osobného rastu
- práca v mladom, dynamickom tíme
- team-buildingové aktivity
- možnosť dlhodobého úväzku a osobného rastu
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1715216
Dátum zverejnenia: 15.4.2014
2014-04-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Mzdový účtovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.