Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícky servis v rámci back officu (anglický a ruský jazyk)
Miesto práce
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Renomovaná medzinárodná firma hľadá šikovných rusky hovoriacich uchádzačov!
Ak patrí ruský jazyk medzi Vaše hobby a zároveň máte komunikatívnu úroveň anglického jazyka, ktorému by ste sa radi venovali aj vo svojej profesii, tak neváhajte a pošlite nám svoj životopis hneď teraz!
Vašou náplňou práce bude:
- poradenstvo ohľadom využitia miestnych maloobchodníkov pre distribúciu produktov
- citlivé zaobchádzanie s kritickými situáciami a ich preposlanie manažérovi
- vybavovanie vzoriek a promo balíkov produktov
- spolupráca a administratívna podpora v rámci oddelení
- spracovanie údajov nových zákazníkov
- komunikácia s jednotlivými oddeleniami spoločnosti
Ak patrí ruský jazyk medzi Vaše hobby a zároveň máte komunikatívnu úroveň anglického jazyka, ktorému by ste sa radi venovali aj vo svojej profesii, tak neváhajte a pošlite nám svoj životopis hneď teraz!
Vašou náplňou práce bude:
- poradenstvo ohľadom využitia miestnych maloobchodníkov pre distribúciu produktov
- citlivé zaobchádzanie s kritickými situáciami a ich preposlanie manažérovi
- vybavovanie vzoriek a promo balíkov produktov
- spolupráca a administratívna podpora v rámci oddelení
- spracovanie údajov nových zákazníkov
- komunikácia s jednotlivými oddeleniami spoločnosti
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- ukončené VŠ vzdelanie
ekonomického zamerania
- aktívna znalosť ruského jazyka (slovom i písmom)
- komunikatívna znalosť anglického jazyka
- minimálne 6 mesiacov prax na administratívnej pozícii
- dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- organizačné schopnosti
- komunikatívnosť a pro zákaznícka orientácia
- miesto výkonu práce: Bratislava
- ukončené VŠ vzdelanie
ekonomického zamerania
- aktívna znalosť ruského jazyka (slovom i písmom)
- komunikatívna znalosť anglického jazyka
- minimálne 6 mesiacov prax na administratívnej pozícii
- dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- organizačné schopnosti
- komunikatívnosť a pro zákaznícka orientácia
- miesto výkonu práce: Bratislava
Benefity
Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy. Okrem spomínaných výhod spoločnosť ponúka úspešným kandidátom aj balíček rôznych benefitov.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1715212
Dátum zverejnenia: 15.4.2014
2014-04-15
lokalita: Banskobystrický kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Účtovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac