Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Práca snov v holandskom jazyku
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1300 EUR/mesiac
1200 - 1300 EUR/mesiac
Ovládate holandský jazyk a anglický jazyk na aktívnej úrovni? Tak využite svoje jazykové znalosti a zareagujte na pozíciu, kde môžete súčasne využiť obidva jazyky!
Medzinárodná spoločnosť na trhu s informačnými technológiami ponúka príležitosť cieľavedomým ľuďom, ktorí chcú aktívne pracovať na svojej kariére.
Náplň práce:
- komunikácia s bussines partnermi a obchodníkmi spoločnosti v rámci Európy
- spracovanie špeciálnych ponúk ohľadom produktov spoločnosti
- práca s internými programami a databázami podľa interných predpisov spoločnosti
- administratívna podpora spoločnosti, jej jednotlivých oddelení
- aktívne aj pasívne využitie holandského a anglického jazyka
Medzinárodná spoločnosť na trhu s informačnými technológiami ponúka príležitosť cieľavedomým ľuďom, ktorí chcú aktívne pracovať na svojej kariére.
Náplň práce:
- komunikácia s bussines partnermi a obchodníkmi spoločnosti v rámci Európy
- spracovanie špeciálnych ponúk ohľadom produktov spoločnosti
- práca s internými programami a databázami podľa interných predpisov spoločnosti
- administratívna podpora spoločnosti, jej jednotlivých oddelení
- aktívne aj pasívne využitie holandského a anglického jazyka
Požadujeme
Kandidáti by mali spĺňať nasledujúce požiadavky:
- ukončené SŠ alebo VŠ
- aktívna znalosť holandského a anglického jazyka (slovom i písmom)
- užívateľská úroveň MS Office (Word, Excel, Outlook)
- dobré komunikačné schopnosti a pro zákaznícka orientácia
- predchádzajúca pracovná skúsenosť na administratívnej pozícii veľkou výhodou
- orientácia na detail
- ukončené SŠ alebo VŠ
- aktívna znalosť holandského a anglického jazyka (slovom i písmom)
- užívateľská úroveň MS Office (Word, Excel, Outlook)
- dobré komunikačné schopnosti a pro zákaznícka orientácia
- predchádzajúca pracovná skúsenosť na administratívnej pozícii veľkou výhodou
- orientácia na detail
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1714509
Dátum zverejnenia: 14.4.2014
2014-04-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1300 EUR/mesiac