Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista administratívy (ruský jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Je Vašim cieľom začať sa profesionálne realizovať? Chceli by ste prispievať ku zmenám v jednej z najvýznamnejších medzinárodných spoločností pôsobiacich v oblasti FMCG?
Ak patrí ruský jazyk medzi Vaše hobby a zároveň máte komunikatívnu úroveň anglického jazyka a hľadáte prácu, kde budete vedieť využiť obidva tak tu je tá pravá príležitosť pre Vás.
- podpora účtovnému oddeleniu
- príprava materiálov a dokumentov podľa inštrukcií
- sledovanie objednávkového procesu a následná evidencia
- práca s internými systémami
- fakturácia
- riešenie vzniknutých problémov a prípadov
- riešenie komplexných administratívnych úloh
Ak patrí ruský jazyk medzi Vaše hobby a zároveň máte komunikatívnu úroveň anglického jazyka a hľadáte prácu, kde budete vedieť využiť obidva tak tu je tá pravá príležitosť pre Vás.
- podpora účtovnému oddeleniu
- príprava materiálov a dokumentov podľa inštrukcií
- sledovanie objednávkového procesu a následná evidencia
- práca s internými systémami
- fakturácia
- riešenie vzniknutých problémov a prípadov
- riešenie komplexných administratívnych úloh
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- ukončené VŠ vzdelanie
ekonomického zamerania
- aktívna znalosť ruského jazyka (slovom i písmom)
- komunikatívna znalosť anglického jazyka
- minimálne 6 mesiacov prax na administratívnej pozícii
- dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- organizačné schopnosti
- orientácia na detail
- tímový hráč
- ukončené VŠ vzdelanie
ekonomického zamerania
- aktívna znalosť ruského jazyka (slovom i písmom)
- komunikatívna znalosť anglického jazyka
- minimálne 6 mesiacov prax na administratívnej pozícii
- dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- organizačné schopnosti
- orientácia na detail
- tímový hráč
Benefity
- motivujúce medzinárodné prostredie
- vzdelávací program
- 13. plat
- zamestnanecké zľavy na produkty spoločnosti
- nadštandardne dotované stravné lístky
- športové a kultúrne benefity
- vzdelávací program
- 13. plat
- zamestnanecké zľavy na produkty spoločnosti
- nadštandardne dotované stravné lístky
- športové a kultúrne benefity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1714503
Dátum zverejnenia: 14.4.2014
2014-04-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Účtovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac