Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/asistent
Miesto práce
Lučenec, Banskobystrický kraj
Lučenec, Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Staňte sa aj Vy súčasťou úspešného tímu nášho klienta, medzinárodnej spoločnosti. V súčasnosti hľadáme šikovných kandidátov na pozíciu ASISTENT/ASISTENTKA projektu.
Náplň práce:
- Vedenie a vybavovanie administratívnych záležitostí na projekte
- Vybavovanie korešpondencie, pošty, zadávanie dát do systému
- Mailová a telefonická komunikácia
- Príprava faktúr a iných podkladov účtovnému oddeleniu
- Vedenie pokladne, mesačné vyúčtovanie pokladne
- Evidencia odpracovaných hodín zamestnancov, evidencia dochádzky
- Obstarávanie kancelárskych potrieb, nápojov a občerstvenia
- Organizácia a participácia na pracovných poradách a stretnutiach
- Distribúcia projektovej dokumentácie, archivácia a aktualizácia dokumentácie
Náplň práce:
- Vedenie a vybavovanie administratívnych záležitostí na projekte
- Vybavovanie korešpondencie, pošty, zadávanie dát do systému
- Mailová a telefonická komunikácia
- Príprava faktúr a iných podkladov účtovnému oddeleniu
- Vedenie pokladne, mesačné vyúčtovanie pokladne
- Evidencia odpracovaných hodín zamestnancov, evidencia dochádzky
- Obstarávanie kancelárskych potrieb, nápojov a občerstvenia
- Organizácia a participácia na pracovných poradách a stretnutiach
- Distribúcia projektovej dokumentácie, archivácia a aktualizácia dokumentácie
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritériá:
- Ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Veľmi vítaná je predchádzajúca prax na asistentskej pozícii
- Výborná znalosť slovenského jazyka a slovenskej gramatiky
- Znalosť anglického jazyka je výhodou
- Veľmi dobré PC zručnosti - pokročilá práca s balíkom MS Office
- Samostatnosť pri plnení úloh
- Spoľahlivosť a precíznosť
- Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- Tímový duch
- Pozícia je vhodná aj pre šikovných absolventov s administratívnou praxou počas školy
- Ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Veľmi vítaná je predchádzajúca prax na asistentskej pozícii
- Výborná znalosť slovenského jazyka a slovenskej gramatiky
- Znalosť anglického jazyka je výhodou
- Veľmi dobré PC zručnosti - pokročilá práca s balíkom MS Office
- Samostatnosť pri plnení úloh
- Spoľahlivosť a precíznosť
- Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- Tímový duch
- Pozícia je vhodná aj pre šikovných absolventov s administratívnou praxou počas školy
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 1713137
Dátum zverejnenia: 10.4.2014
2014-04-10
lokalita: Banskobystrický kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.