Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care/Telesales specialist (anglický a nemecký jazyk)
Miesto práce
Nitra, Nitriansky kraj
Nitra, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 EUR/mesiac
1100 EUR/mesiac
Práve teraz hľadáme komunikatívnych a šikovných ľudí s výbornými predajnými a obchodnými zručnosťami pre nášho významného klienta.
Ak komunikujete plynule anglickým a nemeckým jazykom, toto je príležitosť ako sa stať súčasťou profesionálneho prostredia medzinárodnej spoločnosti!
Náplň práce:
- Kontaktovanie existujúcich klientov a následná prezentácia ponúkaných služieb
- Akvizícia nových klientov, nadväzovanie a udržiavanie obchodných kontaktov
- Efektívne riešenie žiadostí zo strany klientov
- Denná práca s internou databázou a internými aplikáciami
- Reportingové a štatistické aktivity
- Denné využitie oboch cudzích jazykov v písomnej a ústnej podobe
- Iné administratívne činnosti
Ak komunikujete plynule anglickým a nemeckým jazykom, toto je príležitosť ako sa stať súčasťou profesionálneho prostredia medzinárodnej spoločnosti!
Náplň práce:
- Kontaktovanie existujúcich klientov a následná prezentácia ponúkaných služieb
- Akvizícia nových klientov, nadväzovanie a udržiavanie obchodných kontaktov
- Efektívne riešenie žiadostí zo strany klientov
- Denná práca s internou databázou a internými aplikáciami
- Reportingové a štatistické aktivity
- Denné využitie oboch cudzích jazykov v písomnej a ústnej podobe
- Iné administratívne činnosti
Požadujeme
Požiadavky na kandidátov:
- Ukončené stredoškolské resp. vysokoškolské vzdelanie
- ANGLICKÝ a NEMECKÝ jazyk na plynulej úrovni (vyžaduje sa dobrá písomná aj ústna znalosť)
- Veľmi vítaná je aspoň ročná skúsenosť v oblasti customer care
- Pokročilá úroveň programov balíka MS Office
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- Prozákaznícka orientácia
- Tímový hráč
- Ukončené stredoškolské resp. vysokoškolské vzdelanie
- ANGLICKÝ a NEMECKÝ jazyk na plynulej úrovni (vyžaduje sa dobrá písomná aj ústna znalosť)
- Veľmi vítaná je aspoň ročná skúsenosť v oblasti customer care
- Pokročilá úroveň programov balíka MS Office
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- Prozákaznícka orientácia
- Tímový hráč
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
MIESTO VÝKONU PRÁCE JE BRATISLAVA.
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1709093
Dátum zverejnenia: 5.4.2014
2014-04-05
lokalita: Nitriansky kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 EUR/mesiac