Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista objednávok s aktívnym francúzskym jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Máš rád prácu s dátami? Hovoríš aktívne francúzskym a anglickým jazykom? Chceš pracovať v administratíve? Ak si na všetky otázky odpovedal áno, tak čítaj ďalej.
Medzinárodná spoločnosť hľadá posily do svojho tímu. Využi jedinečnú príležitosť získať job v administratíve, kde aktívne využiješ svoje jazyky na pozícii ŠPECIALISTA OBJEDNÁVOK.
Náplň práce:
- Administratívna podpora pre kolegov z francúzskeho regiónu
- Zodpovednosť za celý objednávkový proces
- Spracovanie, kontrola a evidencia faktúr a objednávok
- Spracovanie údajov nových klientov
- Tvorba analýz a reporting
- Komunikácia s jednotlivými oddeleniami spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť hľadá posily do svojho tímu. Využi jedinečnú príležitosť získať job v administratíve, kde aktívne využiješ svoje jazyky na pozícii ŠPECIALISTA OBJEDNÁVOK.
Náplň práce:
- Administratívna podpora pre kolegov z francúzskeho regiónu
- Zodpovednosť za celý objednávkový proces
- Spracovanie, kontrola a evidencia faktúr a objednávok
- Spracovanie údajov nových klientov
- Tvorba analýz a reporting
- Komunikácia s jednotlivými oddeleniami spoločnosti
Požadujeme
Požiadavky:
- SŠ/VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
- Aktívna znalosť francúzskeho (slovom i písmom) a anglického jazyka (mierne pokročilý)
- Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Skúsenosť v administratíve výhodou
- Zmysel pre detail
- Motivácia učiť sa nové veci
- SŠ/VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
- Aktívna znalosť francúzskeho (slovom i písmom) a anglického jazyka (mierne pokročilý)
- Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Skúsenosť v administratíve výhodou
- Zmysel pre detail
- Motivácia učiť sa nové veci
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1708446
Dátum zverejnenia: 4.4.2014
2014-04-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Fakturant Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac