Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradca v HR oblasti s využitím nemeckého jazyka
Miesto práce
Kosice, Košický kraj
Kosice, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1100 EUR/mesiac
1000 - 1100 EUR/mesiac
Medzinárodne úspešná spoločnosť, jeden z najatraktívnejších zamestnávateľov na slovenskom trhu sa rozhodol rozšíriť svoj tím pracovníkov.
Hľadáme vhodných kandidátov, ktorí sa vyznačujú pro aktívnym a pro klientsky orientovaným prístupom, komunikatívnosťou, asertivitou a vysokou úrovňou jazykových schopností.
Náplň práce:
- Denná komunikácia so zamestnancami z rôznych oddelení spoločnosti v anglickom a nemeckom jazyku
- Funkcia kontaktnej osoby pre otázky týkajúce sa HR zo strany zamestnancov (pracovné, zmluvné, legislatívne otázky)
- Podpora internému HR oddeleniu: personalistom, manažérom, administratívnym pracovníkom pre zaistenie včasného vyriešenia rôznorodých požiadaviek (zadanie novej pracovnej pozície do systému, zahovorenie miestnosti pre stretnutia, atď.)
- Aktualizácia a znalosť interných HR procesov a smerníc
- Zaistenie a riešenie časovo náročných požiadaviek
- Administratíva dokumentácie patriacej k jednotlivým klientskym požiadavkám
Hľadáme vhodných kandidátov, ktorí sa vyznačujú pro aktívnym a pro klientsky orientovaným prístupom, komunikatívnosťou, asertivitou a vysokou úrovňou jazykových schopností.
Náplň práce:
- Denná komunikácia so zamestnancami z rôznych oddelení spoločnosti v anglickom a nemeckom jazyku
- Funkcia kontaktnej osoby pre otázky týkajúce sa HR zo strany zamestnancov (pracovné, zmluvné, legislatívne otázky)
- Podpora internému HR oddeleniu: personalistom, manažérom, administratívnym pracovníkom pre zaistenie včasného vyriešenia rôznorodých požiadaviek (zadanie novej pracovnej pozície do systému, zahovorenie miestnosti pre stretnutia, atď.)
- Aktualizácia a znalosť interných HR procesov a smerníc
- Zaistenie a riešenie časovo náročných požiadaviek
- Administratíva dokumentácie patriacej k jednotlivým klientskym požiadavkám
Požadujeme
Kandidát by mal mať hlbokú znalosť v nasledujúcich oblastiach:
- MIESTO VÝKONU PRÁCE: BRATISLAVA
-Ukončené VŠ/SŠ vzdelanie
-Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka (slovom i písmom)
-Dobrá úroveň MS Office (MS Word, MS Excel)
-Skúsenost z oblasti HR je výhodou, nie však podmienkou
-Tímový hráč
-Orientácia na detail
-Precíznosť
-Komunikatívnosť
-Pro-zákaznícky prístup
-Asertivita
- MIESTO VÝKONU PRÁCE: BRATISLAVA
-Ukončené VŠ/SŠ vzdelanie
-Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka (slovom i písmom)
-Dobrá úroveň MS Office (MS Word, MS Excel)
-Skúsenost z oblasti HR je výhodou, nie však podmienkou
-Tímový hráč
-Orientácia na detail
-Precíznosť
-Komunikatívnosť
-Pro-zákaznícky prístup
-Asertivita
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1708116
Dátum zverejnenia: 4.4.2014
2014-04-04
lokalita: Košický kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1100 EUR/mesiac