Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent náboru s nemeckým jazykom
Miesto práce
Bratsilava, Bratislava
Bratsilava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Snívate o pozícii v HR?
Chcete pracovať s ľuďmi?
Radi komunikujete a hľadáte si prácu, kde budete vedieť využívať nemecký jazyk na dennej báze?
Tak nech sa páči: úspešná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti FMCG dáva šancu v oblasti personalistiky mladým a ambicióznym ľuďom.
Čo na Vás čaká?
- komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti
- tvorba a koordinácia inzercií v potrebných krajinách
- selekcia životopisov kandidátov na základe vopred stanovených požiadaviek
- komunikácia s vhodnými kandidátmi
- správa a aktualizácia dát
- reporting
- administratívna podpora celému HR oddeleniu
Chcete pracovať s ľuďmi?
Radi komunikujete a hľadáte si prácu, kde budete vedieť využívať nemecký jazyk na dennej báze?
Tak nech sa páči: úspešná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti FMCG dáva šancu v oblasti personalistiky mladým a ambicióznym ľuďom.
Čo na Vás čaká?
- komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti
- tvorba a koordinácia inzercií v potrebných krajinách
- selekcia životopisov kandidátov na základe vopred stanovených požiadaviek
- komunikácia s vhodnými kandidátmi
- správa a aktualizácia dát
- reporting
- administratívna podpora celému HR oddeleniu
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- aktívna znalosť nemeckého jazyku je podmienkou (slovom i písmom)
- aktívna znalosť anglického jazyka
- užívateľská úroveň počítačových znalostí
- minimálne polročná pracovná skúsenosť v oblasti administratívy
- komunikatívnosť
- orientácia na ľudí
- zmysel pre detail
- flexibilita
- aktívna znalosť nemeckého jazyku je podmienkou (slovom i písmom)
- aktívna znalosť anglického jazyka
- užívateľská úroveň počítačových znalostí
- minimálne polročná pracovná skúsenosť v oblasti administratívy
- komunikatívnosť
- orientácia na ľudí
- zmysel pre detail
- flexibilita
Benefity
Spoločnosť ponúka prístup k najmodernejším technológiám, účasť na prestížnych projektoch a uplatnenie a rozvoj Vašich znalostí a schopností.
Ďaľšie benefity:
- 13. garantovaný plat
- vzdelávacie kurzy a tréningy
- zľava na produkty spoločnosti
- teambuilding aktivity
- balíček sociálnych benefitov
Ďaľšie benefity:
- 13. garantovaný plat
- vzdelávacie kurzy a tréningy
- zľava na produkty spoločnosti
- teambuilding aktivity
- balíček sociálnych benefitov
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1694380
Dátum zverejnenia: 19.3.2014
2014-03-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, HR generalist Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac