Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Chceš využiť svoju ruštinu a pracovať v administratíve?
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Ak rád pracuješ s dátami a zároveň chceš aktívne využívať vedomosť ruského jazyka v internej komunikácii, renomovaná medzinárodná spoločnosť hľadá práve teba!
Čo budeš mať na starosti:
- Administratívna podpora pre kolegov z rusky hovoriacich krajín
- Zodpovednosť za end-to-end objednávkový proces
- Spracovanie, kontrola a evidencia faktúr
- Spracovanie údajov nových zákazníkov
- Tvorba analýz a reporting
- Komunikácia s jednotlivými oddeleniami spoločnosti
Čo budeš mať na starosti:
- Administratívna podpora pre kolegov z rusky hovoriacich krajín
- Zodpovednosť za end-to-end objednávkový proces
- Spracovanie, kontrola a evidencia faktúr
- Spracovanie údajov nových zákazníkov
- Tvorba analýz a reporting
- Komunikácia s jednotlivými oddeleniami spoločnosti
Požadujeme
Požiadavky:
- SŠ/VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
- Aktívna znalosť ruského (slovom i písmom) a anglického jazyka (B2)
- Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Skúsenosť v administratíve výhodou
- Zmysel pre detail
- Motivácia učiť sa nové veci
- SŠ/VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
- Aktívna znalosť ruského (slovom i písmom) a anglického jazyka (B2)
- Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Skúsenosť v administratíve výhodou
- Zmysel pre detail
- Motivácia učiť sa nové veci
Benefity
Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy. Okrem spomínaných výhod spoločnosť ponúka úspešným kandidátom aj balíček rôznych benefitov.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1692837
Dátum zverejnenia: 18.3.2014
2014-03-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac