Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka, recepčná
Goldman Street a. s.
Miesto práce
Boženy Němcovej 9, 811 04 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava
Boženy Němcovej 9, 811 04 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.02.2017
15.02.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Poskytovanie komplexnej administratívnej a organizačnej podpory vedeniu spoločnosti
Plánovanie služobných ciest – rezervácia ubytovania, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí, vyúčtovanie cestovných príkazov
Spracovanie korešpondencie, došlej a odoslanej pošty, triedenie faktúr, evidencia zmlúv, prijímanie návštev a telefonických hovorov, vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie.
Organizovaní firemných akcií (večierkov, teambuildingov, konferencií)
Starostlivosť o návštevy, koordinácia a organizovanie stretnutí, zabezpečenie a vedenie agendy súvisiacej s poradami
Koordinovanie pracovných kalendárov vedenia spoločnosti
Administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného, podpora jednotlivých oddelení (reporty, scany, príprava a tlač dokumentov, vytváranie prezentácií)
Návrhy a realizácia zlepšení efektívneho chodu spoločnosti
Prieskumy cien dodávateľov/ aktívna komunikácia s dodávateľmi, porovnávanie a vyjednávanie cien(skladové hospodárstvo a nákup tovaru a drobného majetku)
Kontrola vykonania pracovnej agendy spoločnosti
Starostlivosť o čistotu a poriadok priestorov(komunikácia so servisným personálom)
Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní, príprava podkladov na rokovania, cirkulácia dokumentov v spoločnosti
Plánovanie služobných ciest – rezervácia ubytovania, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí, vyúčtovanie cestovných príkazov
Spracovanie korešpondencie, došlej a odoslanej pošty, triedenie faktúr, evidencia zmlúv, prijímanie návštev a telefonických hovorov, vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie.
Organizovaní firemných akcií (večierkov, teambuildingov, konferencií)
Starostlivosť o návštevy, koordinácia a organizovanie stretnutí, zabezpečenie a vedenie agendy súvisiacej s poradami
Koordinovanie pracovných kalendárov vedenia spoločnosti
Administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného, podpora jednotlivých oddelení (reporty, scany, príprava a tlač dokumentov, vytváranie prezentácií)
Návrhy a realizácia zlepšení efektívneho chodu spoločnosti
Prieskumy cien dodávateľov/ aktívna komunikácia s dodávateľmi, porovnávanie a vyjednávanie cien(skladové hospodárstvo a nákup tovaru a drobného majetku)
Kontrola vykonania pracovnej agendy spoločnosti
Starostlivosť o čistotu a poriadok priestorov(komunikácia so servisným personálom)
Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní, príprava podkladov na rokovania, cirkulácia dokumentov v spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Podpora vzdelávania, sebarealizácie a osobného rastu
- prestížne pracovné prostredie v centre Bratislavy
- práca v renomovanej spoločnosti
- spoločenské akcie, teambuilding
- Pestrú škálu pracovnej náplne;
- Stabilný pracovný pomer
- možnosť kariérneho rastu
- mobilný telefón
- cestovanie
- prestížne pracovné prostredie v centre Bratislavy
- práca v renomovanej spoločnosti
- spoločenské akcie, teambuilding
- Pestrú škálu pracovnej náplne;
- Stabilný pracovný pomer
- možnosť kariérneho rastu
- mobilný telefón
- cestovanie
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pracovná pozícia zaujala, pošlite nám svoj profesný životopis spolu s FOTOGRAFIOU na uvedenú adresu. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme veľa pracovných ako aj osobných úspechov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kľúčové požiadavky:
Očakávame charizmatickú a komunikatívnu osobnosť, ktorá preferuje pri výkone svojej práce komunikáciu s ľuďmi,
- schopnosťou komunikovať s klientmi
- s príjemným a profesionálnym vystupovaním
- má praktické skúsenosti s prácou výkonnej asistentky a preukázateľné pracovné výsledky
- výbornú komunikáciu (osobná, telefonická, emailová)
- organizačné schopnosti na vysokej úrovni
- vysokú schopnosť duplikovať
- schopnosť vidieť a hľadať súvislosti, predvídať
- zodpovednosť a samostatnosť
- schopnosť určovať priority
- ochota pracovať tvrdo a veľa,
- ovládanie nástrojov balíka MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- znalosť obchodnej korešpondencie, strojopisu
- lojalita, zvládanie stresu
Máme prioritne záujem o ľudí, ktorí chcú zodpovedne a dlhodobo vykonávať prácu, ktorá im zabezpečí kariérny rast, stabilný príjem a chcú sa podieľať na budovaní a raste spoločnosti.
Očakávame charizmatickú a komunikatívnu osobnosť, ktorá preferuje pri výkone svojej práce komunikáciu s ľuďmi,
- schopnosťou komunikovať s klientmi
- s príjemným a profesionálnym vystupovaním
- má praktické skúsenosti s prácou výkonnej asistentky a preukázateľné pracovné výsledky
- výbornú komunikáciu (osobná, telefonická, emailová)
- organizačné schopnosti na vysokej úrovni
- vysokú schopnosť duplikovať
- schopnosť vidieť a hľadať súvislosti, predvídať
- zodpovednosť a samostatnosť
- schopnosť určovať priority
- ochota pracovať tvrdo a veľa,
- ovládanie nástrojov balíka MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- znalosť obchodnej korešpondencie, strojopisu
- lojalita, zvládanie stresu
Máme prioritne záujem o ľudí, ktorí chcú zodpovedne a dlhodobo vykonávať prácu, ktorá im zabezpečí kariérny rast, stabilný príjem a chcú sa podieľať na budovaní a raste spoločnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Goldman Street, a.s. poskytuje profesionálnu správu majetkových aktív pre privátnych a inštitucionálnych investorov. Spoločnosť sprostredkuje a vyhľadáva exkluzívne investičné príležitosti. Asset management, brokerage, funds, private equity, family office.
ID: 2894280
Dátum zverejnenia: 25.1.2017
2017-01-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Goldman Street a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou