Finance Manager

GLOBSEC

Miesto práce
Klariská 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Finančný manažment všetkých projektov a riadenie ich finančných koordinátorov
• Prebratie komplexnej zodpovednosti za správu centrálnej evidencie projektov a zodpovednosť za jej pravidelnú aktualizáciu (project fin. timeline a tabuľku priradenia FC a PM k projektom)
• Prevzatie celkovej zodpovednosti za koordináciu všetkých fáz projektového cyklu (podávanie, implementácia, vyúčtovanie)
• Prevzatie komplexnej zodpovednosti za správnosť vyúčtovaní (všetky doklady a prílohy k projektom musia byť na 100% v súlade s pravidlami donora a v súlade s internými pravidlami) a za vyúčtovanie všetkých plánovaných projektových prostriedkov
• Zodpovednosť za riadenie finančných koordinátorov- priraďovanie koordinátorov k projektom (vedenie štruktúry fin. koordinátorov s počtom pridelených projektov a ich finančným krytím), koordinácia a kontrola ich úloh,
• Zodpovednosť za pravidelné stretnutia s FC k projektom – kontrola mesačných reportov, rozpočtov a stavu projektov, usmerňovanie FC pri koordinácií projektov
• Pravidelné reportovanie CFO ohľadom spolupráce s FC a hodnotenie projektov
• Zodpovedá za dodržiavanie deadlinov stanovených donorom alebo pre interné účely (reporty)
• Zodpovednosť za reporty k projektom predkladaných na PCOM a spracovávanie reportu pre CFO pre potreby PCOM
• Príprava reportov pre CFO ohľadom projektov a ich cash flow (cash flow príjmov a priamych a nepriamych výdavkov), upozorňovanie na príležitosti a ohrozenia
• Zodpovedá za komunikáciu od členov tímu k CFO a rovnako tak od CFO k členom tímu.
• Vedie, koordinuje a motivuje všetkých členov tímu.
• Stanovuje a deleguje úlohy členom tímu.
• Dohliada a kontroluje kvalitu a dodržanie termínov splnenia stanovených úloh.
• Zodpovedá za odovzdanie aktuálnych informácií členom tímu.
• Realizuje individuálne a koučingové rozhovory s členmi tímu, dáva im spätnú väzbu a plánuje spoločné porady tímu.
• Zodpovedá za kaskádovanie ročných cieľov na jednotlivých členov tímu (MBO).
• V rámci MBO zodpovedá za vyhodnotenie naplnenia cieľov, zhodnotenie prejavov profesionálneho správania s následnými návrhmi na rozvoj u jednotlivých členov tímu.
• Zodpovedá za adaptačný proces u nových členov tímu.
• Zdieľa s členmi tímu Best practices a zabezpečuje jeho pravidelnú aktualizáciu.
• Podieľa sa na výberovom procese pracovníkov pre svoj tím.
• Navrhuje: predĺženie alebo ukončenie spolupráce, odmeňovanie pracovníka.
• Zodpovedá za komunikáciu svojho oddelenia s ostatnými oddeleniami organizácie.
• Zodpovedá za dodržiavanie Štandardov organizácie.
• Spolupodieľa sa na implementácii interných pravidiel v organizácii, smerníc a pracovných postupov a zodpovedá za ich dodržiavanie.
• Podporuje udržiavanie dobrých osobných vzťahov v tíme a pozitívne pracovné prostredie.
• Plní ďalšie úlohy pridelené priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v jednej z najvplyvnejších mimovládnych inštitúcií v strednej Európe
- práca v mladom kolektíve
- možnosti ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
- účasť na medzinárodných seminároch a konferenciách
- multi-sport karta
- kompenzácia práce nadčas
- teambuildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ak vás daná pracovná pozícia zaujala, zašlite nám váš profesijný životopis v anglickom jazyku spolu s motivačným listom na uvedenú mailovú adresu.
Vzhľadom na vysoký počet uchádzačov si vyhradzujeme právo kontaktovať iba kandidátov spĺňajúcich všetky uvedené požiadavky a požadovaný profil kandidáta. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zmysel pre detail, dôslednosť, komunikatívnosť, precíznosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, efektívnosť, time management, multitasking, stress managment, samostatnosť, iniciatívnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

GLOBSEC is an independent, non-partisan, non-governmental organisation that builds on the successful work done by the Slovak Atlantic Commission (est.1993). Its main goal is to shape the global debate through conducting research activities and connecting key experts on foreign and security policy. To this goal contributes the annual GLOBSEC Bratislava Global Security Forum, one of the top conferences on global security in the world. GLOBSEC also organises the annual GLOBSEC TATRA SUMMIT, a conference that provides the ground for fruitful expert and political discussions on the future of Europe.
Research fellows from GLOBSEC Policy Institute publish regular analyses, policy papers and publications responding to some of the most current challenges. Activities within this think tank are devoted to research in four programmes: Defence & Security Programme, Energy Programme, Future of Europe Programme and European Neighbourhood Programme.
Committed to support young talents, GLOBSEC Academy Centre was established to identify exceptional young individuals and aims to educate them to become excellent analysts of tomorrow.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

GLOBSEC
Klariská 14
81103 Bratislava
http://www.globsec.org
ID: 2823527   Dátum zverejnenia: 23.11.2016