Finance Manager

GLOBSEC

Miesto práce
Klariská 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Finančný manažment všetkých projektov a riadenie ich finančných koordinátorov
• Prebratie komplexnej zodpovednosti za správu centrálnej evidencie projektov a zodpovednosť za jej pravidelnú aktualizáciu (project fin. timeline a tabuľku priradenia FC a PM k projektom)
• Prevzatie celkovej zodpovednosti za koordináciu všetkých fáz projektového cyklu (podávanie, implementácia, vyúčtovanie)
• Prevzatie komplexnej zodpovednosti za správnosť vyúčtovaní (všetky doklady a prílohy k projektom musia byť na 100% v súlade s pravidlami donora a v súlade s internými pravidlami) a za vyúčtovanie všetkých plánovaných projektových prostriedkov
• Zodpovednosť za riadenie finančných koordinátorov- priraďovanie koordinátorov k projektom (vedenie štruktúry fin. koordinátorov s počtom pridelených projektov a ich finančným krytím), koordinácia a kontrola ich úloh,
• Zodpovednosť za pravidelné stretnutia s FC k projektom – kontrola mesačných reportov, rozpočtov a stavu projektov, usmerňovanie FC pri koordinácií projektov
• Pravidelné reportovanie CFO ohľadom spolupráce s FC a hodnotenie projektov
• Zodpovedá za dodržiavanie deadlinov stanovených donorom alebo pre interné účely (reporty)
• Zodpovednosť za reporty k projektom predkladaných na PCOM a spracovávanie reportu pre CFO pre potreby PCOM
• Príprava reportov pre CFO ohľadom projektov a ich cash flow (cash flow príjmov a priamych a nepriamych výdavkov), upozorňovanie na príležitosti a ohrozenia
• Zodpovedá za komunikáciu od členov tímu k CFO a rovnako tak od CFO k členom tímu.
• Vedie, koordinuje a motivuje všetkých členov tímu.
• Stanovuje a deleguje úlohy členom tímu.
• Dohliada a kontroluje kvalitu a dodržanie termínov splnenia stanovených úloh.
• Zodpovedá za odovzdanie aktuálnych informácií členom tímu.
• Realizuje individuálne a koučingové rozhovory s členmi tímu, dáva im spätnú väzbu a plánuje spoločné porady tímu.
• Zodpovedá za kaskádovanie ročných cieľov na jednotlivých členov tímu (MBO).
• V rámci MBO zodpovedá za vyhodnotenie naplnenia cieľov, zhodnotenie prejavov profesionálneho správania s následnými návrhmi na rozvoj u jednotlivých členov tímu.
• Zodpovedá za adaptačný proces u nových členov tímu.
• Zdieľa s členmi tímu Best practices a zabezpečuje jeho pravidelnú aktualizáciu.
• Podieľa sa na výberovom procese pracovníkov pre svoj tím.
• Navrhuje: predĺženie alebo ukončenie spolupráce, odmeňovanie pracovníka.
• Zodpovedá za komunikáciu svojho oddelenia s ostatnými oddeleniami organizácie.
• Zodpovedá za dodržiavanie Štandardov organizácie.
• Spolupodieľa sa na implementácii interných pravidiel v organizácii, smerníc a pracovných postupov a zodpovedá za ich dodržiavanie.
• Podporuje udržiavanie dobrých osobných vzťahov v tíme a pozitívne pracovné prostredie.
• Plní ďalšie úlohy pridelené priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v jednej z najvplyvnejších mimovládnych inštitúcií v strednej Európe
- práca v mladom kolektíve
- možnosti ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
- účasť na medzinárodných seminároch a konferenciách
- multi-sport karta
- kompenzácia práce nadčas
- teambuildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ak vás daná pracovná pozícia zaujala, zašlite nám váš profesijný životopis v anglickom jazyku spolu s motivačným listom na uvedenú mailovú adresu.
Vzhľadom na vysoký počet uchádzačov si vyhradzujeme právo kontaktovať iba kandidátov spĺňajúcich všetky uvedené požiadavky a požadovaný profil kandidáta. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zmysel pre detail, dôslednosť, komunikatívnosť, precíznosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, efektívnosť, time management, multitasking, stress managment, samostatnosť, iniciatívnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

GLOBSEC je nezávislá mimovládna organizácia aktívna v oblasti domácej a medzinárodnej politiky a bezpečnosti. Usiluje o aktívnu a konštruktívnu angažovanosť Slovenskej republiky v medzinárodných vzťahoch, s dôrazom na spoluprácu vo vybraných regiónoch a problematikách, kde skúsenosti a expertíza stredoeurópskej krajiny môžu priniesť značnú pridanú hodnotu. Prostredníctvom projektov, asociovaných expertov a spolupráce so štátnymi, mimovládnymi inštitúciami a súkromnými subjektmi sa zároveň usiluje o rast mladých profesionálov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Kontakt

Poslať spoločnosti životopis
ID: 2823527   Dátum zverejnenia: 23.11.2016