Office manažér/ka
Global Solutions Services SR, s.r.o.
Miesto práce
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď príp. dohodou
Ihneď príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacMzda: od 1.300 € brutto, v závislosti od predchádzajúcich skúseností kandidáta.
1 300 EUR/mesiacMzda: od 1.300 € brutto, v závislosti od predchádzajúcich skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Global Solutions Services SR, s.r.o. hľadá do svojho tímu novú posilu na pozíciu Office manažer/ka, ktorý bude mať na starosti administratívnu podporu v našej spoločnosti.
Sme súčasťou medzinárodnej skupiny, ktorá má pobočky v Bratislave, Prahe a Nikózii. Naša spoločnosť sa zaoberá zakladaním a správou obchodných spoločností tak v SR ako i v zahraničí.
Na tejto pozícii budete zabezpečovať nasledovné činnosti:
- komunikácia s internými, externými partnermi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- zabezpečenie chodu kancelárií z organizačného a technického hľadiska
- evidovanie a archivácia dokumentov
- príprava podkladov a prezentácií pre nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
- týždeň dovolenky navyše,
- práca v mladom dynamickom kolektíve,
- možnosť kariérneho a osobnostného rastu.
- práca v mladom dynamickom kolektíve,
- možnosť kariérneho a osobnostného rastu.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti.
Prosíme uchádzačov/čky o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesijné životopisy posielali formou e-mailu v slovenskom a anglickom jazyku. Na osobný pohovor budeme pozývať uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané kritériá. Ostatným kandidátom ďakujeme a prajeme veľa úspechov v kariérnom i osobnom živote. Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Prosíme uchádzačov/čky o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesijné životopisy posielali formou e-mailu v slovenskom a anglickom jazyku. Na osobný pohovor budeme pozývať uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané kritériá. Ostatným kandidátom ďakujeme a prajeme veľa úspechov v kariérnom i osobnom živote. Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť anglického jazyka a to slovom aj písmom - min. úroveň B2,
- predošlé skúsenosti na podobnej pracovnej pozícii budú veľkou výhodou, nie sú však podmienkou,
- základné znalosti z oblasti účtovníctva, daní, práva, auditu alebo kontrolingu - taktiež budú veľkou výhodou,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- časová flexibilita a diskrétnosť,
- chuť vzdelávať sa,
- aktívny a proklientský prístup.
- predošlé skúsenosti na podobnej pracovnej pozícii budú veľkou výhodou, nie sú však podmienkou,
- základné znalosti z oblasti účtovníctva, daní, práva, auditu alebo kontrolingu - taktiež budú veľkou výhodou,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- časová flexibilita a diskrétnosť,
- chuť vzdelávať sa,
- aktívny a proklientský prístup.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodné poradenstvo pre miestnych aj zahraničných klientov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 4834471
Dátum zverejnenia: 21.5.2024
2024-05-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager Spoločnosť: Global Solutions Services SR, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac