Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora predaja
Global Payments s.r.o., organizačná zložka
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Global Payments s.r.o. je spoločný podnik Global Payments Inc., CaixaBank a Erste Group Bank AG, ktorý zabezpečuje služby v oblasti merchant acquiring (akceptácia a spracovanie platieb prostredníctvom platobných kariet) a platobné služby v troch kľúčových oblastiach strednej a východnej Európy: Českej republike, na Slovensku a v Rumunsku.
Staňte sa súčasťou nášho tímu, ktorý koncentruje rôznorodý talent, vedomosti a skúsenosti. Pracujte v inšpiratívnom prostredí, kde vládne priateľská atmosféra. Nájdite prácu, ktorá Vás bude skutočne baviť.
Pracovná náplň
· Zabezpečuje dennú prevádzku
· Vypracovanie zmluvnej dokumentácie pre klientov v spolupráci s obchodným týmom
· Denná korešpondencia (písomná) od merchantov a k merchantom
· Vedenie spisovej dokumentácie a jej archivácia
· Zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb merchantom v rámci svojej pôsobnosti
· Nahlasuje incidenty v prípade nekorektnej funkčnosti systémov alebo iných komponentov ktoré majú dopad na kvalitu poskytovanej služby alebo dobré meno GP
· Zodpovednosť za správne a korektné zadávanie údajov do systémov pre správu obchodnej agendy a uplatňovanie obchodnej politiky GP
· Podpora obchodného predajného tímu, podpora koncovým zákazníkom spoločnosti podľa potreby napr. riešenie reklamácií, spracovanie požiadaviek a pod.
· Aktívna komunikácia s klientmi z pohľadu dennej prevádzky
· Pravidelný reporting vedeniu spoločnosti podľa potreby
· Zabezpečuje dodržiavanie predpisov Kartových asociácií
· Poskytuje poradenstvo klientom, vrátane riešenia reklamácií a sťažností
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom
· Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
· Nadštandardné finančné ohodnotenie
· Zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
· Voľno naviac určené na regeneráciu zamestnanca
· Eventy, Teambuildingy
· Know-how
· Notebook s dátovým pripojením, mobilný telefón
· Kariérny postup
Požiadavky a osobnostné předpoklady
· SŠ/VŠ vzdelanie
· Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook – pokročilý
· Tímový hráč so zameraním na dosahovanie individuálnych cieľov
· Schopnosť prichádzať s vlastnými riešeniami problémov a situácií v zmysle pravidiel GP
· Precíznosť a zodpovednosť za svoju prácu
· Výborné komunikačné schopnosti na vnútornej aj vonkajšej úrovni
· Dobrý time management a plánovanie vlastných činností
· Vysoká úroveň ústnej aj písomnej komunikácie a prezentácie GP (SK, prípadne iný jazyk EN)
· Časová flexibilita a orientácia na klienta
Termín zasielania prihlášok je do 1.9.2016.
Informácie o výberovom konaní
http://www.lmcg2.com/pd/1135893570?rps=183&source=10&exportID=0
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
ID: 2691137
Dátum zverejnenia: 15.8.2016
2016-08-15
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Back office špecialista Spoločnosť: Global Payments s.r.o., organizačná zložka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.