Riaditeľ pobočky - Košice, Trnava, Trenčín, Prešov, Žilina, Poprad, Ružomberok

Global Finance, a.s.

Miesto práce
okres Ružomberok, okres Žilina, okres Trenčín, okres Trnava, okres Poprad, okres Prešov, Košice
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
01.02.2016
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou - motivujúci

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete byť súčasťou rozvoja novej pobočkovej siete v spolupráci s medzinárodnou bankovou inštitúciou?
Láka Vás manažovať tím spolupracovníkov a budovať si vzťahy tak s finančnými inštitúciami ako aj s klientami?
Máte chuť na sebe pracovať, dosahovať svoje cieľe a zároveň pomáhať dosiahnuť cieľe svojich kolegov?
Máte príležitosť byť súčasťou nášho tímu!

Zamestnanecké výhody, benefity

Príjemné a motivujúce pracovné prostredie v kolektíve ľudí, ktorí sú súčasťou rýchlo rozvíjajucej sa firmy.
Flexibilný pracovný čas a motivujúce odmeňovanie.
Podporovanie osobnostného a profesionálneho rastu.
Manažérske vzdelávanie a benefity plynúce z pozície.

Informácie o výberovom konaní

1. kolo telefonicky
2. kolo osobne na vybranej pobočke

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Finančný sektor

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prehľad v oblasti finančných produktov veľkou výhodou.
Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť.
Ochota pracovať na sebe a svojom tíme...

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladá, dynamicky sa rozvíjajúca finančno-technologická spoločnosť, ktorá prináša na trh nový štandard finančnej služby. Klientom ponúkame inovatívne, prehľadné a unikátne nástroje pre komfortnú prácu s osobnými financiami. Pre Biznis Partnerov prinášame nadčasový CRM nástroj pomocou ktorého dokážu klientovi zabezpečiť rýchle, komplexné a unifikované riešenie. Prinášame zároveň unikátny koncept pobočiek Global Point a špecializovaných kancelárii Global Office, kde klientovi garantujeme dodávku našej služby do 48 hodín. Buďte aj Vy pripravení na nový štandard finančnej služby.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2402676  Dátum zverejnenia: 20.1.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou - motivujúci