Klientský pracovník/ Vedúci pobočky

Global Finance, a.s.

Miesto práce
okres Malacky, okres Banská Bystrica, okres Brezno, okres Liptovský Mikuláš, okres Martin, okres Považská Bystrica, okres Prievidza, okres Púchov, okres Dunajská Streda, okres Levice, okres Nitra, okres Nové Zámky, okres Humenné, okres Prešov, okres Snina, okres Michalovce, Bratislava, Košice
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
01.02.2016
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou - motivujúci a transparentný

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Láka vás pracovať a vzdelávať sa vo finančnom sektore ?
Chcete byť súčasťou rozvíjajúcej sa pobočkovej siete spolupracujúcej s medzinárodnou bankou a finančnými inštitúciami?
Rozširujeme naše tímy pobočkových pracovníkov v nasledujúcich mestách....

Zamestnanecké výhody, benefity

Príjemné a motivujúce pracovné prostredie v kolektíve ľudí, ktorí chcú prieniesť klientovi vždy VIAC!
Flexibilný pracovný čas a motivujúce odmeňovanie.
Podpora osobnostného a profesionálneho rastu.

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie bude prebiehať 2-kolove:
- 1. kolo bude prebiehať telefonicky
- 2. kolo osobné stretnutie na pobočke Global Finance

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Finančný sektor

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prehľad v oblasti finančných produktov veľkou výhodou.
Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť.
Ochota vzdelávať sa , učiť sa a mať chuť na sebe neustále pracovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladá, dynamicky sa rozvíjajúca finančno-technologická spoločnosť, ktorá prináša na trh nový štandard finančnej služby. Klientom ponúkame inovatívne, prehľadné a unikátne nástroje pre komfortnú prácu s osobnými financiami. Pre Biznis Partnerov prinášame nadčasový CRM nástroj pomocou ktorého dokážu klientovi zabezpečiť rýchle, komplexné a unifikované riešenie. Prinášame zároveň unikátny koncept pobočiek Global Point a špecializovaných kancelárii Global Office, kde klientovi garantujeme dodávku našej služby do 48 hodín. Buďte aj Vy pripravení na nový štandard finančnej služby.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2402635  Dátum zverejnenia: 20.1.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou - motivujúci a transparentný