Office manager / Asistent(ka)

Glatzová & Co., s. r. o.

Miesto práce
Hviezdoslavovo námestie 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2017 (resp. čo najskôr)
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• zabezpečenie chodu kancelárie a recepcie
• komunikácia s klientmi kancelárie, úradmi, súdmi a dodávateľmi
• administratívna podpora pre právnikov, zabezpečovanie pracovných ciest a organizovanie stretnutí
• formátovanie dokumentov, práca na právnych dokumentoch a pomoc s jednoduchšími právnymi úlohami
• asistencia pri organizovaní a zabezpečovaní marketingových aktivít kancelárie
• evidencia pošty, práca s firemnou databázou aktualizácia záznamov
• vedenie pokladne, fakturácia, príprava podkladov pre externého účtovníka
• objednávanie a spravovanie kancelárskych potrieb

Zamestnanecké výhody, benefity

• zaujímavé finančné ohodnotenie
• telefón, kupóny na regeneráciu zamestnanca, hodiny angličtiny, viacero teambuildingových aktivít v priebehu roka
• práca v príjemnom prostredí v mladom tíme advokátskej kancelárie
• Priestor na kreativitu ohľadom marketingových aktivít kancelárie

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka oslovila, zašlite prosím svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom aj anglickom jazyku na emailovú adresu: [email protected]

Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním životopisu poskytuje svoje osobné údaje spoločnosti Glatzova & Co. s.r.o., ktorá ich bude spracúvať v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v neskoršom znení.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• perfektné ovládanie práce na PC (MS Office – formátovanie dokumentov)
• znalosť anglického jazyka slovom a písmom
• prax na pozícii office manager / asistentka minimálne 1 rok (preferujeme predchádzajúce skúsenosti z advokátskej kancelárie)
• precíznosť, samostatnosť a rýchlosť v rozhodovaní, aktivita, ochota, flexibilita
• výborné komunikačné a organizačné schopnosti
• príjemné, nekonfliktné a profesionálne vystupovanie, lojálnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme poprednou nezávislou advokátskou kanceláriou v Bratislave, s materskou AK v Českej republike. Na Slovensku máme za sebou 10 rokov úspešnej práce a rastu. Naša materská kancelária v Prahe patrí k najstarším kanceláriám v Českej republike a pravidelne získava medzinárodné ocenenia od prestížnych nadnárodných a domácich ratingových agentúr.
Hľadáme ľudí, ktorým nestačí byť priemernými. Do nášho tímu sa hodí človek s nadšením pre právo, ambicióznym a inovatívnym prístupom k zadaniam, pri ktorých očakávame skĺbenie vynikajúcich odborných znalostí so schopnosťou empatického podnikateľského nadhľadu na vec, za čo ponúkame adekvátne ohodnotenie. Základnými kategóriami, ktoré definujú náš prístup ku kolegom ako aj klientom sú úcta, férovosť a tímová práca.
Vďaka týmto hodnotám a prístupu poskytujeme svoje služby mnohým domácim aj zahraničným klientom, ktorí s nami spolupracujú už niekoľko rokov. Aktuálne sme sa vďaka našim skúsenostiam stali vyhľadávanou kanceláriou, okrem iných oblastí, na poradenstvo v oblasti GDPR, obchodného a pracovného práva.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1992100  Dátum zverejnenia: 21.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou