Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný/-á ASISTENT/-ka (zástup za MD/RD)
GGE a.s.
Miesto práce
ROSUM, Bajkalská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
ROSUM, Bajkalská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.6.2024 /dohodou
1.6.2024 /dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZákladná mzda môže byť upravená podľa skúsenosti kandidáta. Ročná odmena na základe hospodárskych výsledkov spoločnosti.
1 300 EUR/mesiacZákladná mzda môže byť upravená podľa skúsenosti kandidáta. Ročná odmena na základe hospodárskych výsledkov spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• administratívna a organizačná podpora manažmentu spoločnosti pri výkone jeho funkcií,
• zabezpečenie časového rozvrhu pracovného programu manažmentu a členom štatutárnych orgánov podľa ich pokynov,
• vykonávania administratívnej agendy pre manažment v súlade s internými predpismi, evidencia došlej a odoslanej pošty v systéme,
• organizovanie porád pre vedenia spoločnosti, vykonávanie zápisov a mesačných reportov,
• zastrešovanie úloh súvisiacich so štandardnou réžiou a prevádzkou firmy (napr. stravovanie, pitný režim, nákup kancelárskych potrieb, správa autoparku, mobilných služieb atď.),
• vykonávanie jednoduchej ekonomicko-účtovnej agendy (napr. prvotné spracovanie faktúr, cestovné príkazy, príprava podkladov pre mzdové kalkulácie, spracovanie skladových dokladov, cestovné príkazy, PHM, HIM, DHIM, vedenie jednoduchej ekonomickej evidencie),
• zabezpečovanie komunikácie so správou budovy (Rosum) - vstupné karty, upratovanie, opravy a iné,
• aktívna spolupráca so správcom registratúry (archivácie) a vykonávanie zodpovedajúcich úkonov s tým súvisiacich,
• práca s dokumentami dokument management systéme M-Files.
• zabezpečenie časového rozvrhu pracovného programu manažmentu a členom štatutárnych orgánov podľa ich pokynov,
• vykonávania administratívnej agendy pre manažment v súlade s internými predpismi, evidencia došlej a odoslanej pošty v systéme,
• organizovanie porád pre vedenia spoločnosti, vykonávanie zápisov a mesačných reportov,
• zastrešovanie úloh súvisiacich so štandardnou réžiou a prevádzkou firmy (napr. stravovanie, pitný režim, nákup kancelárskych potrieb, správa autoparku, mobilných služieb atď.),
• vykonávanie jednoduchej ekonomicko-účtovnej agendy (napr. prvotné spracovanie faktúr, cestovné príkazy, príprava podkladov pre mzdové kalkulácie, spracovanie skladových dokladov, cestovné príkazy, PHM, HIM, DHIM, vedenie jednoduchej ekonomickej evidencie),
• zabezpečovanie komunikácie so správou budovy (Rosum) - vstupné karty, upratovanie, opravy a iné,
• aktívna spolupráca so správcom registratúry (archivácie) a vykonávanie zodpovedajúcich úkonov s tým súvisiacich,
• práca s dokumentami dokument management systéme M-Files.
Zamestnanecké výhody, benefity
• príspevok spoločnosti na doplnkové dôchodkové sporenie (III. Pilier),
• finančné odmeny pri pracovných ako aj pri životných jubileách,
• finančná odmena taktiež pri narodení dieťaťa zamestnanca,
• odchodné do dôchodku nad rámec zákona,
• odmena za odporučenie kandidáta,
• strava nad rámec zákona,
• odborné alebo jazykové vzdelávanie zamestnancov,
• psychologické, právne a finančné poradenstvo,
• príjemná, rodinná atmosféra na pracovisku,
• mikulášske balíčky pre deti zamestnancov,
• možnosť Home Officu pre zamestnancov,
• rôzne firemné akcie, teambuildingy,
• čerstvé ovocie 2x do týždňa,
• výborná a kvalitná káva ,
• flexibilný pracovný čas,
• multisportkarta.
• finančné odmeny pri pracovných ako aj pri životných jubileách,
• finančná odmena taktiež pri narodení dieťaťa zamestnanca,
• odchodné do dôchodku nad rámec zákona,
• odmena za odporučenie kandidáta,
• strava nad rámec zákona,
• odborné alebo jazykové vzdelávanie zamestnancov,
• psychologické, právne a finančné poradenstvo,
• príjemná, rodinná atmosféra na pracovisku,
• mikulášske balíčky pre deti zamestnancov,
• možnosť Home Officu pre zamestnancov,
• rôzne firemné akcie, teambuildingy,
• čerstvé ovocie 2x do týždňa,
• výborná a kvalitná káva ,
• flexibilný pracovný čas,
• multisportkarta.
Informácie o výberovom konaní
Pozíciu obsadzujeme pre spoločnosť GGE a.s, ktorá je súčasťou GGE skupiny na Slovensku.
Pracovné miesto sa obsadzuje na dobu určitú 1 rok, s možnosťou predĺženia.
Miesto výkonu práce je ROSUM, Bratislava, Bajkalská 19B.
Pracovné miesto sa obsadzuje na dobu určitú 1 rok, s možnosťou predĺženia.
Miesto výkonu práce je ROSUM, Bratislava, Bajkalská 19B.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, Administratívne
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Administratívna podpora, Asistentka, Office Manager a pod.
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikačné schopnosti, kultivovaný prejav,
• ochota učiť sa nové veci a hľadať riešenia,
• samostatnosť, zodpovednosť a flexibilita,
• systematickosť, precíznosť a asertivita,
• výborné organizačné schopnosti,
• aktívny šofér a tímový hráč.
• ochota učiť sa nové veci a hľadať riešenia,
• samostatnosť, zodpovednosť a flexibilita,
• systematickosť, precíznosť a asertivita,
• výborné organizačné schopnosti,
• aktívny šofér a tímový hráč.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
GGE patrí k popredným slovenským energetickým skupinám. Investujeme do rôznych oblastí energetického priemyslu, od výroby a distribúcie až po dodávku. Taktiež sme jeden z mála energetických skupín, ktoré rozsiahlo investujú do výrobných kapacít a inovácií. Vďaka silnému finančnému zázemiu sme vyhľadávaným a stabilným investičným partnerom pri výstavbe energetických projektov.
Spoločnosť bola založená v roku 2007. Už viac ako 10 rokov sa nám, ako aj skupine, darí udržiavať trend rastu vo väčšine segmentov, do ktorých sme vstúpili. Momentálne pôsobíme na slovenskom a poľskom trhu.
Podčiarknutím nášho úspešného nástupu, ako aj ďalšieho rozvoja a rastu, je aj to, že sme sa stali atraktívnou investičnou príležitosťou pre britský investičný fond Infracapital, ktorý je súčasťou globálnej finančno-poisťovacej skupiny Prudential. Od roku 2015 je tak Infracapital strategickým investorom v GGE, a skupine a našim klientom priniesol hlbšie medzinárodné zázemie, posilnil našu stabilitu a je garanciou našej spoľahlivosti a ďalšieho rastu.
Spoločnosť bola založená v roku 2007. Už viac ako 10 rokov sa nám, ako aj skupine, darí udržiavať trend rastu vo väčšine segmentov, do ktorých sme vstúpili. Momentálne pôsobíme na slovenskom a poľskom trhu.
Podčiarknutím nášho úspešného nástupu, ako aj ďalšieho rozvoja a rastu, je aj to, že sme sa stali atraktívnou investičnou príležitosťou pre britský investičný fond Infracapital, ktorý je súčasťou globálnej finančno-poisťovacej skupiny Prudential. Od roku 2015 je tak Infracapital strategickým investorom v GGE, a skupine a našim klientom priniesol hlbšie medzinárodné zázemie, posilnil našu stabilitu a je garanciou našej spoľahlivosti a ďalšieho rastu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4771345
Dátum zverejnenia: 4.4.2024
2024-04-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: GGE a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac