Project Manager v oblasti marketingového prieskumu (Research Consultant)

GfK Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Račianska 153, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
po dohode

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Poďte pracovať do skúseného tímu, ktorý sa zaoberá prieskumami trhu v oblasti finančných, telekomunikačných služieb a technológii. Výsledné analýzy slúžia našim lokálnym i medzinárodným klientom k lepšej predstave o potrebách a prianiach ich zákazníkov, aby tak docielili rast vďaka vedomostiam – „Growth from Knowledge“.
Čo Vás čaká?
Stanete sa dôveryhodným partnerom našich klientov a budete sa podieľať na ich úspechu predovšetkým odbornou znalosťou trhu, poskytovaním a analýzou cenných dát a navrhovaním najvhodnejších riešení pre prácu s ich produktmi. Na tejto pozícii budete po dôkladnom zaškolení zodpovedná/ý za zastrešenie klientskych projektov, čo predstavuje:

* Spolupráca na definovaní potrieb klienta a dizajnu prieskumu (návrh vhodnej metodiky)
* Príprava kalkulácií a ponúk pre klientov
* Príprava dotazník, scenára a prezentácií pre klientov
* Organizačné nastavenie, zabezpečenie a kontrola celého procesu prieskumu
* Kompletné organizačné nastavenie a riadenie prieskumného procesu (časový harmonogram, kontrola realizácie)
od prípravy dotazníka po odovzdanie finálnych výstupov klientom
* Realizácia a koordinácia medzinárodných prieskumov v rámci skupiny GfK
* Komunikácia s inými oddelenia týkajúca sa projektov

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
• prácu v profesionálnom a priateľskom tíme, ktorý Vás bude podporovať nielen v dobe Vášho nástupu do GfK
• budete mať možnosť vykonávať zmysluplnú prácu, ktorej výsledky sú našimi klientmi dlhodobo cenené
• možnosť príležitostnej práce z domova
• pružnú pracovnú dobu
• príspevok na kurz anglického jazyka, dodatočná dovolenka, darčekové poukážky a ďalšie

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala a chcel/a by ste sa stať naším novým kolegom/kolegyňou, pripravte si Váš životopis, kde uvediete Vaše predchádzajúce skúsenosti a zručnosti, v ktorých vynikáte, vrátane krátkeho sprievodného listu, kde načrtnete, prečo je práve GfK Vašou voľbou. Obidva dokumenty, ktoré sú pre nás rovnako dôležité, nám zašlite prostredníctvom tlačidla "Poslať spoločnosti životopis".

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, sociológia, marketing, štatistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo je dôležité pre úspech na danej pozícii?
* Schopnosť pracovať na viacerých projektoch súbežne
* Veľmi dobré organizačné a komunikačné zručnosti
* Analytické myslenie
* Prax v odbore marketingového prieskumu najmenej 1 rok je výhodou
* Skúsenosti s programom SPSS výhodou
* Dobrá znalosť AJ – osobná i telefonická komunikácia, porozumenie a tvorba dokumentácie v AJ
* Záujem o ďalší rozvoj v oblasti nových prieskumných metód
* Zodpovednosť, profesionalita, dôslednosť
* Časová flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.

GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.

Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 3032497  Dátum zverejnenia: 26.4.2017