Senior konzultant marketingového prieskumu pro oblast FMCG

GfK Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Račianska 153, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2015

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Kompletné riadenie projektov prieskumu trhu – ciele, dizajn, vyhodnotenie,
prezentácia výsledkov
- Analýza dát a poskytovanie odborných odporúčaní na ich základe
- Konzultácie klientom v oblasti zadaných aj budúcich prieskumov
- Osobné prezentácie výsledkov prieskumu
- Akvizícia klientov, tvorba ponúk pre klientov, kalkulácia rozpočtov
- Budovanie vzťahov s klientmi s cieľom udržania dlhodobej a kontinuálnej
spolupráce
- Vedenie projektového tímu

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Profesijný rast a možnosť ďalšieho rozvoja
- Zodpovednú prácu, do ktorej je možné vnášať vlastné myšlienky a nápady
- Systém interného vzdelávania
- Mobilný telefón, notebook

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Marketing a prieskum trhu

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Dobrá orientácia na trhu marketingového prieskumu a používaných metód
- Skúsenosti a prehľad v sektore FMCG a/alebo Retail
- Schopnosť analytického myslenia
- Schopnosť syntézy rôznych informácií a dát
- Samostatnosť, zodpovednosť
- Časová flexibilita
- Schopnosť počúvať klienta a nájsť vhodné riešenie jeho požiadaviek a potrieb
- Výborné prezentačné a komunikačné schopnosti
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (medzinárodné konferencie, pravidelná komunikácia, prezentácie, ponuky)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.

GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.

Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 2323251  Dátum zverejnenia: 25.1.2016