Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior konzultant marketingového prieskumu pro oblast FMCG
GfK Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Račianska 153, Bratislavský kraj, Bratislava
Račianska 153, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2015
01.12.2015
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kompletné riadenie projektov prieskumu trhu – ciele, dizajn, vyhodnotenie,
prezentácia výsledkov
- Analýza dát a poskytovanie odborných odporúčaní na ich základe
- Konzultácie klientom v oblasti zadaných aj budúcich prieskumov
- Osobné prezentácie výsledkov prieskumu
- Akvizícia klientov, tvorba ponúk pre klientov, kalkulácia rozpočtov
- Budovanie vzťahov s klientmi s cieľom udržania dlhodobej a kontinuálnej
spolupráce
- Vedenie projektového tímu
prezentácia výsledkov
- Analýza dát a poskytovanie odborných odporúčaní na ich základe
- Konzultácie klientom v oblasti zadaných aj budúcich prieskumov
- Osobné prezentácie výsledkov prieskumu
- Akvizícia klientov, tvorba ponúk pre klientov, kalkulácia rozpočtov
- Budovanie vzťahov s klientmi s cieľom udržania dlhodobej a kontinuálnej
spolupráce
- Vedenie projektového tímu
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Profesijný rast a možnosť ďalšieho rozvoja
- Zodpovednú prácu, do ktorej je možné vnášať vlastné myšlienky a nápady
- Systém interného vzdelávania
- Mobilný telefón, notebook
- Profesijný rast a možnosť ďalšieho rozvoja
- Zodpovednú prácu, do ktorej je možné vnášať vlastné myšlienky a nápady
- Systém interného vzdelávania
- Mobilný telefón, notebook
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing a prieskum trhu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Dobrá orientácia na trhu marketingového prieskumu a používaných metód
- Skúsenosti a prehľad v sektore FMCG a/alebo Retail
- Schopnosť analytického myslenia
- Schopnosť syntézy rôznych informácií a dát
- Samostatnosť, zodpovednosť
- Časová flexibilita
- Schopnosť počúvať klienta a nájsť vhodné riešenie jeho požiadaviek a potrieb
- Výborné prezentačné a komunikačné schopnosti
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (medzinárodné konferencie, pravidelná komunikácia, prezentácie, ponuky)
- Skúsenosti a prehľad v sektore FMCG a/alebo Retail
- Schopnosť analytického myslenia
- Schopnosť syntézy rôznych informácií a dát
- Samostatnosť, zodpovednosť
- Časová flexibilita
- Schopnosť počúvať klienta a nájsť vhodné riešenie jeho požiadaviek a potrieb
- Výborné prezentačné a komunikačné schopnosti
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (medzinárodné konferencie, pravidelná komunikácia, prezentácie, ponuky)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 2323251
Dátum zverejnenia: 25.1.2016
2016-01-25
lokalita: Račianska 153, Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Account manager, Brand manager, Marketingový manažér, Produktový manažér, Špecialista marketingových analýz Spoločnosť: GfK Slovakia, s.r.o.