Telefonický anketár - dopytovanie z domu

GfK Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Slovensko
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Telefonické dopytovanie (anketárska činnosť, nie priamy predaj).

Pre túto prácu je nutné, aby kandidáti disponovali PC s nasledovnými parametrami:
- minimálne Windows XP SP3
- minimálne 512MB Memory
- CPU minimálne 1 GHz
- internet minimálne 1Mb/s (nie verejná wifi sieť)
- používať minimálne Internet Explorer 8

Výhodou je práca v domácom prostredí (vhodná aj pre ZŤP, študentov).
Kandidáti by mali mať minimálne ukončené SŠ vzdelanie a veľmi dobrú úroveň komunikácie v slovenskom jazyku.

Táto práca je na Dohodu o pracovnej činnosti, Dohodu o brigádnickej práci študenta, alebo na živnosť.

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis v slovenskom jazyku na e-mail: [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
- vlastné PC a internet (viď vyššie)
- komunikatívnosť a príjemný telefonický prejav
- ukončené SŠ vzdelanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.

GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.

Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 2046891  Dátum zverejnenia: 13.3.2015