Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Online research specialist - junior
GfK Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Račianska 153, Bratislava
Račianska 153, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- správa online panela respondentov - e-mailová komunikácia s respondentmi (prihlasovacie údaje, odmeny, riešenie bežných problémov), kontrola nových registrácií, administratívna podpora
- kompletná realizácia terénnej časti projektov - vytvorenie a nastavenie projektu v internom systéme, výber vhodnej vzorky respondentov z databázy, priebežná kontrola požadovaných kvót, zabezpečenie zberu podľa časového harmonogramu
- aktívna spolupráca na nábore nových respondentov a rozvoji online panela
- kompletná realizácia terénnej časti projektov - vytvorenie a nastavenie projektu v internom systéme, výber vhodnej vzorky respondentov z databázy, priebežná kontrola požadovaných kvót, zabezpečenie zberu podľa časového harmonogramu
- aktívna spolupráca na nábore nových respondentov a rozvoji online panela
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pozíciu, prosím, zašlite Vaše CV vrátane krátkeho sprievodného listu, prečo práve Vy ste vhodným kandidátom na túto pozíciu, na e-mail [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- práca s MS Excel (databázové funkcie, napr. MATCH, VLOOKUP, filtre)
- dobrá orientácia v prostredí internetu
- výborná znalosť slovenského jazyka a pravopisu
- schopnosť komunikácie v anglickom jazyku minimálne na písomnej úrovni
- schopnosť rýchlo sa zorientovať v nových programoch
- ideálny kandidát by mal byť všeobecne počítačovo zručnejší ako bežný užívateľ (vie meniť nastavenie systému, je ten, na koho sa známi obracajú s prosbou o pomoc)
- dobrá orientácia v prostredí internetu
- výborná znalosť slovenského jazyka a pravopisu
- schopnosť komunikácie v anglickom jazyku minimálne na písomnej úrovni
- schopnosť rýchlo sa zorientovať v nových programoch
- ideálny kandidát by mal byť všeobecne počítačovo zručnejší ako bežný užívateľ (vie meniť nastavenie systému, je ten, na koho sa známi obracajú s prosbou o pomoc)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 2018048
Dátum zverejnenia: 18.2.2015
2015-02-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Databázový administrátor, Marketingový pracovník Spoločnosť: GfK Slovakia, s.r.o.