Online research specialist - junior

GfK Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Račianska 153, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
čo najskôr

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- správa online panela respondentov - e-mailová komunikácia s respondentmi (prihlasovacie údaje, odmeny, riešenie bežných problémov), kontrola nových registrácií, administratívna podpora
- kompletná realizácia terénnej časti projektov - vytvorenie a nastavenie projektu v internom systéme, výber vhodnej vzorky respondentov z databázy, priebežná kontrola požadovaných kvót, zabezpečenie zberu podľa časového harmonogramu
- aktívna spolupráca na nábore nových respondentov a rozvoji online panela

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pozíciu, prosím, zašlite Vaše CV vrátane krátkeho sprievodného listu, prečo práve Vy ste vhodným kandidátom na túto pozíciu, na e-mail [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- práca s MS Excel (databázové funkcie, napr. MATCH, VLOOKUP, filtre)
- dobrá orientácia v prostredí internetu
- výborná znalosť slovenského jazyka a pravopisu
- schopnosť komunikácie v anglickom jazyku minimálne na písomnej úrovni
- schopnosť rýchlo sa zorientovať v nových programoch
- ideálny kandidát by mal byť všeobecne počítačovo zručnejší ako bežný užívateľ (vie meniť nastavenie systému, je ten, na koho sa známi obracajú s prosbou o pomoc)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.

GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.

Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 2018048  Dátum zverejnenia: 18.2.2015